فراخوان نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»

فراخوان نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»
کدخبر : 555762

نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» با همکاری مشترک انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌عمومی در «تالار وحدت» برگزار می‌شود.

به گزارش شما و اقتصاد:  همزمان با بیست‌‌وهفتم اردبیهشت‌ماه «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی»، مراسم گرامیداشت این روز با حضور پرشور مدیران، کارشناسان و استادان روابط‌عمومی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارایه سه سخنرانی برگزیده علمی در خصوص آخرین دستاوردهای روابط‌عمومی‌ در حوزه‌های پژوهش، مدل‌سازی و ارتباطات در سه سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، تاسیس کرسی تخصصی روابط‌عمومی برای بررسی و تحلیل علمی مباحث مرتبط با افزایش جایگاه و کارآمدی روابط‌عمومی‌ها و انتشار ویژه‌نامه رنگی از جمله برنامه‌های این رویداد می‌باشد.

در این مراسم در کنار برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده، ضمن تجلیل از برخی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی، برنامه‌های دیگری از جمله رونمایی سه عنوان کتاب جدید روابط‌عمومی که امسال و به همین مناسبت منتشر می‌شود انجام خواهد شد.

از دیگر برنامه های نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» می‌توان به ارائه یافته‌های نخستین نظرسنجی علمی روابط‌عمومی در ایران و انتشار کتاب تاریخ روابط‌عمومی ایران اشاره کرد.

گفتنی است نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» به صورت حضوری در «تالار وحدت» برگزار می‌شود و حضور در آن برای عموم مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی و سایر علاقمندان رایگان و آزاد است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌تلفن‌های ۶۶۵۷۰۱۹۴(۰۲۱)- ۶۶۹۴۳۶۷۰ (۰۲۱) تماس بگیرند.

در تقویم رسمی کشور روز ۲۷ اردبیهشت برابر مصوبه جلسه ۵۹۰ مورخ ۲۸/۰۶/۸۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» نامگذاری ‌گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: