رپرتاژ اگهی

در کسب و کار خود هوشمندانه پولدار شوید

در کسب و کار خود هوشمندانه پولدار شوید
کدخبر : 570835

قبل از آنکه کیف پولتان را از فقیر به ثروتمند تبدیل کنید, باید ذهنتان را از فقیر به ثروتمند تبدیل کنید. مهم نیست که دانش شما در رشته مورد نظر با تحصیل در مقطع دوره فوق لیسانس دانشگاه صنعتی شریف حاصل شده باشد یا اینکه از طریق ثبت نام در یک دوره آموزشی به آن دست یافته باشید. برای ثروتمند شدن بهترین راه داشتن این است که دانش مطلوب کاری خود را در حد قابل قبولی داشته باشید. من با این روش کار خود را آغاز کردم و به ثروت رسیدم.

سیر خشک

نگهداری اصولی و عرضه مداوم سیر خشک در بازار سبب شده تا قیمت سیر خشک روز این محصول در فصول مختلف سال کنترل شده و مصرف کننده همواره به رقمی باکیفیت دسترسی داشته باشد.

استانهای تولید کننده سیر محصول تولیدی را از طرق مختلف در کشور توزیع می نمایند.

شرایطی را فراهم کرده اند تا تمامی خریداران بتوانند بدون در نظر گرفتن محل زندگی به سیر درجه یک دسترسی داشته و از آن در غذاها استفاده نمایند.

سیر را فقط به صورت خام استفاده نمی کنند بلکه سیر یک طعم دهند مهم در آشپزی که آن را به صورت سرخ کرده به مواد غذایی اضافه می کنند.

از سوی دیگر با پودر کردن سیر خشک آن را به صورت یک ادویه در بازار به فروش می رسانند.

 

سیر صادراتی

سیر شرایط آب و هوایی خاصی را برای رشد نیاز دارد که بر اساس آن کشاورزان باید برای کشت سیر در صورتی وجود شرایط مناسب اقدام نمایند کشاورزان قیمت سیر صادراتی را خودشان تعیین نمیکنند.

استفاده از بروزترین روشها و شیوه ها سبب می شود که بتوان هر ساله حجم بالایی سیر برداشت نمود و بدین صورت به سود خوبی از این حوزه دست یافت به ویژه اگر کیفیت سیر امکان فروش در حوزه صادرات را داشته باشد شرایط بهتر خواهد بود.

برداشت سیر سبز از مزارع از همان اول فصل برداشت انجام می گیرد که مشتریان خود را در بازار دارد و فروش مناسبی دارد اما این شیوه عرضه محدود بوده و نمی توان سیر تازه را در تمام سال عرضه کرد.

 

پودر سیر خالص

بهتر است بدانید پودر سیر یکی از چاشنی و میان وعده های بسیار سالم و خوش طعم به حساب می آید و قیمت پودر سیر خالص بسیار مناسب است. این ماده علاوه بر افزایش کیفیت طعم غذا می‌تواند بسیاری از املاح و مواد مورد نیاز بدن را به سادگی فراهم کند.

پودر سیر غنی از ویتامین C می باشد که می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از مشکلاتی مانند ابتلا به بیماری های ویروسی از جمله سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری می کند.

همچنین ویتامین C موجود در پودر سیر می تواند باعث تولید کلاژن پوست شود و از چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند همچنین افرادی که مایل به داشتن پوستی زیبا و جوان هستند بهتر از مصرف پودرسیر غافل نشوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: