رپرتاژ آگهی

کارگری خودم را کردم و با آجر میلیاردر شدم

کارگری خودم را کردم و با آجر میلیاردر شدم
کدخبر : 570618

از همان دوران کودکی از اینکه برای کسی کار کنم را دوست نداشتم و به همین دلیل به فکر شروع یک کسب و کاری بودم که خودم کارفرما باشم اما با توجه به شرایط اقتصادی جامعه امری غیر ممکن شده بود تا اینکه با تجارت نوین با پول مشتری آشنا شدم و این امر موجب شد تا در حوزه ی آجر کشب و کاری را شروع کنم و بتوانم به ثروت فراوانی برسم تا جایی که در حال حاضر کارگران زیادی برای من کار می کنند.

آجر دکوراتیو

قبل از آن که در خصوص قیمت آجر دکوراتیو صحبت کنم، لازم است نکاتی درباره انواع مختلف این محصول و همچنین کاربردهای آن، یادآوری گردد آجر سفال را به وسیله مخلوط نمودن خاک رس و آب تولید می کنند.

پس از تهیه ماده اولیه، آن را در محیط سرباز قرار داده و اجازه می دهند به اندازه کافی خشک گردد، حال باید این ماده خشک را وارد کوره های حرارتی نمایند.

دمای کوره ها چیزی حدود ۵۰تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد بوده و آجرهای اولیه را به مدت دو روز در آن قرار داده، پس از طی این مرحله، محصول نهایی را خشک نموده و از قالب خارج سازی می نمایند.

 

 

آجر کف فرش

یکی از مواردی که تاثیر مستقیمی در قیمت آجر کف فرش دارد، روش تولید آن می باشد. به طور کلی، آجرهای سفالی به سه صورت دستی، صنعتی و قالبی تهیه می گردند. دراین میان گران ترین انواع را صنعتی ها و کم هزینه ترین و پرکاربردترین آن ها را، آجرهای قالبی، تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است که باتوجه به کاربرد وسیع آجرهای سفالی و هزینه بسیار پایینی که برای خرید آن ها صورت می پذیرد، درمقایسه با آجرهای قدیمی بسیار مقرون به صرفه بوده و پیشنهاد کارشناسان ما به شما، استفاده از این مصالح درساخت و ساز می باشد.

 

 

رر

 

آجر آذرخش

نکته بسیار مهمی که در خصوص تولید آجر و قیمت آجر آذرخش مطرح می باشد تولید آجرهای مرغوب که درتمامی فصول و اقلیم های کشور، قابل استفاده بوده، می باشد بنابراین فرقی ندارد که شما در چه منطقه ای ساکن هستید.

با استفاده از این کالا، در مناطق سرد می توانید محیط خانه را گرم تر و در اقلیم های گرم و خشک نیز باعث خنک سازی فضای مدنظر خود، گردید. هنگامی که صحبت از خرید مصالح ساختمانی می گردد، یکی از مولفه های اصلی متقاضیان این محصولات، قیمت کالای مدنظر خود می باشد خوشبختانه آجرهای سفالی به دلیل ابعاد نسبتا بزرگ و وزن کمی که دارند.

 

 

ررر

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: