بیمه رازی اهداف ۱۴۰۰ را محقق کرد / خسارات معوق در سال گذشته به طور کامل پرداخت شد

بیمه رازی اهداف 1400 را محقق کرد / خسارات معوق در سال گذشته به طور کامل پرداخت شد
کدخبر : 554581

بررسی عملکرد شرکت بیمه رازی در سال 1400 سال اوج بیمه رازی بیانگر آن است که اهداف برنامه ریزی شده خود را به طور کامل محقق کرده و حتی خسارات معوق شرکت پرداخت شده است.

به گزارش شما و اقتصاد و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی: دکتر «علی جباری» مدیرعامل بیمه رازی در اولین بازدید میدانی از شعب بیمه رازی در سال ۱۴۰۱ به شعب غرب تهران (آیت الله کاشانی) و کرج سر زد و شرایط این دو شعبه را در روزهای تعطیل ایام نوروز مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید که «لقمان پاکروان» مشاور مدیرعامل، علی اصغر اصلان بیگی- معاون فنی بیمه رازی و «فرشید پورکاویان» مدیر پشتیبانی و مشاور مدیرعامل، دکتر جباری را همراهی می‌کردند، مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: سال 1400 با شعار سال اوج بیمه رازی در حالی پایان یافت که پنج چرخش استراتژیک برای این سال طراحی، تدوین و به اجرا درآمد و از سوی دیگر بودجه هدف گذاری شده سال 1400 اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه به مبلغ 2.5 هزار میلیارد تومان محقق شده است.
او ادامه داد: بررسی‌ها نشان از آن دارد شرکت بیمه رازی در ۵ ماهه تخست سال که ماه‌های ابتدایی اجرای پنج چرخش استراتژیک شرکت بوده، در عملکرد از اهداف تعیین شده پیشی قابل توجهی گرفته است و حتی می‌توان گفت در برخی از ماه‌ها در حدود ۳۰ درصد بیش‌تر از هدف تعیین شده کسب درآمد و عملکرد به ثبت رسیده است.
مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: اگر رشته‌های صنعت بیمه را دسته بندی کنیم به 15 دسته یا رشته بیمه خواهیم رسید که بررسی عملکرد بیمه رازی در سال 1400 به تفکیک هر رشته بیمه نشان از آن دارد که این شرکت در هفت رشته بیمه حوادث راننده، حوادث، کشتی، درمان، باربری، هواپیما و مسئولیت بیش از 100 درصد اهداف شرکت را محقق کرده است و این در حالی است که این شرکت در سال 1400 سال اوج بیمه رازی در 13 رشته بیمه رشد عملکردی نسبت به مدت مشابه سال 1399 را به ثبت رسانده که در این میان بالاترین میزان رشد به میزان 390 درصد برای رشته حوادث به ثبت رسیده است.
جباری یادآور شد: اما مهم‌ترین نکته در فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت به موقع و قابل قبول خسارت به زیان دیدگان است که بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ خسارت سال گذشته را در اسرع وقت پرداخت کرده و در کنار آن تمام خسارات سنوات گذشته را نیز به طور کامل پرداخت کرده است.
در این میان بررسی عملکرد شعب بیمه رازی بیانگر آن است که به ترتیب شعبه مرکزی، آپادانا، آیت الله کاشانی و رشت بالاترین عملکرد را داشته‌اند و این در حالی است که شعب آیت الله کاشانی، گرگان، کرج، کرمانشاه، سمنان، سنندج، بوشهر، خرم آباد، چالوس، اردبیل، رشت و همدان در عملکرد بیش از بودجه برنامه ریزی شده درآمد محقق کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: