رپرتاژ آگهی

ضمانت موفقیتم آغاز تجارت خشکبار بود!

ضمانت موفقیتم آغاز تجارت خشکبار بود!
کدخبر : 570375

تجارت خشکبار فرمول سریع السیر رسیدن به رویاهایم بود. من با توجه به مشکلات بسیار زیادی که در زندگی خود داشتم سالیان سال برای تغییر آن شرایط سخت و رسیدن به ثروت زیاد تلاش می‌کردم و در این راه حتی از انجام سخت‌ترین کارها دریغ نکردم. نتیجه این تلاش فراوان رسیدن به فرمولی بود که اثرگذارترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن داشت. این فرمول تجارت بود و من با توجه به محدودیت‌های بسیاری که داشتم سعی کردم از پیشینه خانوادگی خود که در حوزه خشکبار بود استفاده کنم و بتوانم با تجارت این محصول در مدت کوتاهی به ثروت برسم.

خشکبار

 آجیل یا خشکبار متشکل از میوه های خشک شده و همچنین انواع مغز دانه هاست که بنا بر سلایق افراد به صورت انفرادی یا در ترکیب با سایر اقلام مصرف می‌شود. این ترکیب مقوی در حقیقت مغز و دانه خشک‌شده برخی گیاهان‌ هستند که از طعم بی‌نظیری برخوردار می‌باشند. آجیل‎ها به دلیل طعم بی‌نظیرشان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. البته این تنها دلیل شهرت آجیل‎ها نیست. این دانه‌های کوچک حاوی مواد مغذی زیادی هستند که عملکرد سالم بدن در گرو وجود آن‌هاست.  آجیل و خشکبار منابع بسیار خوبی از مواد مغذی هستند که بهتر است به طور منظم در رژیم غذایی مان مصرف شود. آجیل منبع پروتئین و فیبر و همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. همچنین شامل بسیاری از آنتی اکسیدان ها است که برای سلامتی مفید هستند.

 

خشکبار ایرانی

آجیل و خشکبار ایرانی در تمام دنیا مشهور است و حرف ندارد. بر کسی پوشیده نیست که ایران بهترین و مرغوب ‌ترین پسته جهان را تولید می‌کند. شاید درکنار فرش ایرانی، مهم‌ ‌‌ترین سوغات ایران، آجیل و خشکبار باشد.

 

 

صص

 

خشکبار فله

 فروش خشکبار فله‌ اگر به صورت سالم و بهداشتی انجام شود و جنسی درجه یک در اختیار مشتریان قرار گیرد می تواند نسبت به خشکبار بسته بندی شده بسیار بصرفه تر باشد. خشکبارهای تولیدی در کشور ما بیشتر به صورت فله ای به بازار عرضه می شوند و مردم نیز زیاد به محصولات بسته بندی توجه نشان نمی دهند. البته محصولات بسته بندی شده به دلیل رعایت نکات بهداشتی بسیار قابل اعتماد تر هستند ولی چون خشکبارهای بسته بندی شده دارای قیمت های بالاتری هستند مشتریان سعی می‌کنند این تولیدات را به صورت فله خریداری کنند که اگر از مراکز فروش معتبر این نوع خشکبارها تهیه شود کاملا تازه و سالم می باشند و می توان با اطمینان کامل انواع خشکبار فله را نیز مورد استفاده قرار داد.

 

 

صصص

 

* این مطلب رپرتاژ آگهی میباشد و سایت شما و اقتصاد هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: