با سرپرستی پالایشگاه تهران و با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی صنعت نفت کشور:

برگزاری مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان

برگزاری مرحله نهایی سومین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان
کدخبر : 541258

به گزارش شما و اقتصاد: مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم نهج البلاغه اذان شرکت های پالایشی خصوصی کشور عضو انجمن صنفی به صورت مجازی به سرپرستی پالایشگاه تهران با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی صنعت نفت کشور و آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام با رویکرد توسعه فرهنگی و انس با قرآن کریم در روز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: این مسابقات در شرایطی برگزار شد که کرونا تمام فعالیت‌های جامعه را دستخوش تغییر کرده و مطابق تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت‌های حضوری ممنوع شده است.

IMG-20210410-WA0010

در همین راستا با هدف صیانت از سلامت کارکنان و خانواده هایشان و جلوگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا، این دوره از مسابقات با رویکرد آموزشی و ارتقای سطح آموزه های قرآنی همکاران و خانواده ها به صورت مجازی از طریق درگاه های ارتباطی مخابراتی و اینترنتی با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)،  به سرپرستی روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران به صورت مجازی برگزار شد.

این دوره از مسابقات در مرحله اول با رقابت بالغ بر یک هزار نفر از اعضای خانواده بزرگ صنعت پالایش نفت کشور در هفت گروه مجزا از فرزندان مقطع پیش دبستانی تا دانشگاهی و همسران و کارکنان تلاشگر پالایشگاههای نفت خصوصی کشور در رشته های حفظ- قرائت- ترتیل و اذان نهج البلاغه و تفسیر در دو گروه آقایان وبانوان یادواره اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شروع و مرحله نهایی آن امروز با رقابت بین یکصد نفر از رتبه های اول رشته های شفاهی پالایشگاههای خصوصی نفت کشور برگزار گردید.

برگزاری مسابقه قرآن کریم شرکت های پالایشی کشور به این شیوه نشان دهنده آن است که در شرایطی که نمی‌توان تجمعی را برگزار کرد، باز هم می‌توان به بهانه برگزاری این مسابقات با قرآن کریم مأنوس شده و کلام الهی را در زندگی جاری و ساری ساخت.

دو اکیپ داوری متشکل از ۱۰ تن از داوران برجسته کشور کار قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: