تقسیم سود ۲۰۰ ریالی شتران به ازای هرسهم/بهره برداری از پروژهای طرح بهینه سازی فرآیند و ارتقاء کمی و کیفی بنزین تولیدی به زودی

تقسیم سود  200 ریالی شتران به ازای هرسهم/بهره برداری از پروژهای طرح بهینه سازی فرآیند و ارتقاء کمی و کیفی بنزین تولیدی به زودی
کدخبر : 544192

به گزارش شما و اقتصاد: شتران 200 ریال سود به ازای هرسهم برای سهام داران خود تقسیم و مابقی آن را به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه ای برای طرح ها و پروژه های شرکت منظور نمود.

به گزارش شما و اقتصاد: مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تهران با حضور بیش از ۵۲ درصد از نمایندگان صاحبان سهام شرکت از ساعت ۸ صبح با حضور حداقلی و نیز به صورت برخط (آنلاین) با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

پس از ارائه گزارش هیئت مدیره توسط حامد آرمان فر مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در رابطه با عملکرد شرکت در سال ۹۹ و استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص صورت های مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند۱۳۹۹ مورد تصویب قرار گرفت و مبلغ ۲۰۰ ریال به ازای هر سهم به عنوان سود سهام، بین  سهام داران تقسیم و باقی مانده آن به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه ای برای طرح ها و پروژه های شرکت منظور گردید.

همچنین موسسه حسابرسی آزموده کاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند۱۴۰۰ تعیین و روزنامه های دنیای اقتصاد و ایران به عنوان روزنامه های رسمی شرکت معرفی گردید.

این در حالی است که شرکت پالایش نفت تهران پروژه های عظیمی نظیر RCD  و CCR را در دست اقدام دارد که بهره برداری از آن ها در آینده  سود سرشاری برای سهامداران به همراه خواهد داشت.





روابط عمومی پالایشکاه نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: