افتتاح پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول در پالایشگاه روغن سازی آبادان

افتتاح پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول در پالایشگاه روغن سازی آبادان
کدخبر : 545785

به گزارش شما و اقتصاد: در نخستین روز هفته دفاع مقدس مراسم تقدیر از ایثارگران و جانبازان شاغل پالایشگاه روغنسازی ایرانول و افتتاح پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول با حضور امام جمعه آبادان ، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، مقامات شهرستان و مدیرعامل شرکت نفت ایرانول ، معاونین و مسئولین این شرکت برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: مراسم تقدیر از جانبازان و ایثارگران شاغل در پالایشگاه روغنسازی ایرانول در آبادان، صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و با حضور حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه شهر آبادان، دکتر محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ احمدی فرمانده سپاه آبادان، دکتر زارع پور اشکذری مدیر عامل شرکت نفت ایرانول، معاونین و مدیران شرکت و همچنین دیگر مسئولان شهری در محل پالایشگاه روغنسازی ایرانول ابادان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم و با حضور مهمانان، پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول در پالایشگاه روغنسازی آبادان نیز با افزایش ظرفیت تولید این روغن از سالیانه ۱۰۰ تن به روزانه بیش از ۱۰۰ تن، افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم تصریح کرد: پالایشگاه روغنسازی ایرانول آبادان، یکی از ناب ترین نمونه های فعال در شهر آبادان و منطقه آزاد اروند هست که ظرفیت و پتانسیل ویژه‌ای دارد.

محمد زارع پور اشکذری مدیر عامل شرکت نفت ایرانول ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، در این مراسم اعلام کرد: امروز در ابتدای هفته دفاع مقدس گردهم آمدیم تا در ابتدا ادای احترام کنیم به ایثارگران و جانبازان شاغل در پالایشگاه روغن سازی آبادان و همچنین پروژه افزایش ظرفیت تولید روغن MES_T ایرانول را با تلاش مهندسین و کارگران عزیز پالایشگاه آماده گردیده است افتتاح نماییم و در جمع شما میهمان عزیز بیان کنیم که برای پالایشگاه ایرانول در آبادان برنامه های ویژه ای داریم که با لطف پروردگار از نیمه‌ی دوم سال بخش زیادی از این پروژه ها آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تعویض فیلترهای واحد MEK، تولید تجاری روغن الوند آبادان ویژه منطقه آزاد اروند و بهسازی منطقه بریم از جمله پروژه های آتی ایرانول در آبادان خواهد بود.

زارع پور همچنین افزود: اشتغالزایی و افزایش حمایت های مسئولیت اجتماعی شرکت در آبادان از اولویت های اصلی شرکت ایرانول است.

سرهنگ احمدی فرمانده سپاه آبا‌دان در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از مسئولین شرکت نفت ایرانول به جهت برگزاری این مراسم اعلام کرد: مدیر عامل نفت ایرانول به خوبی از شرایط شهر آبادان آگاه هستند و با برنامه هایی که برای پالایشگاه ایرانول در این شهر پیش بینی کردند، انتظارات رو بالا خواهند برد و ماهم در کنار شما هستیم تا در مسیر توسعه و پیشرفت آبادان قدم برداریم.

دکتر محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان این مراسم تاکید کرد: آبادان متعلق به همه ی مردم ایران است و امیدوارم ایرانول با پتانسیل و ظرفیت بالایی که دارد در مسیر کمک به پیشرفت و اعتلای شهر آبادان گام بردارد و در این مسیر حمایت تمامی بخشهای شهری را در کنار خود خواهد داشت.

در پایان مراسم از جانبازان، ایثارگران شاغل در پالایشگاه روغن سازی آبادان تقدیر به عمل آمد.

همچنین تعداد ۳۰۰ بسته کمک مومنانه تهیه شده برای خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتگر توزیع گردید.

روابط عمومی شرکت نفت ایرانول

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: