در حاشیه بازدید دکتر قضاتلو از شرکت پالایش نفت تهران صورت گرفت:

بررسی اقدامات بنیادین شرکت پالایش نفت تهران در زمینه مسئولیت های اجتماعی

بررسی اقدامات بنیادین شرکت پالایش نفت تهران در زمینه مسئولیت های اجتماعی
کدخبر : 553736

شهردار باقرشهر ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت تهران با مهندس آرمان فر مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرعامل پالایشگاه تهران در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های ارزنده پالایشگاه نفت تهران گفت: تأمین بخش مهمی از انرژی کشور و تأمین مواد اولیه صنایع و شرکت‌های همجوار و نیاز آن‌ها به فعالیت مستمر پالایشگاه و تولید فرآورده های گوناگون، موجب شده که این شرکت نقش حیاتی در زندگی شهروندان ایفا کند.

مهندس حامد آرمان فر افزود: پالایشگاه تهران علاوه بر توجه به مسئولیت‌های تولیدی به منظور تولید مستمر فرآورده های نفتی با کیفیت، توجه ویژه ای نیز به مسئولیت‌های اجتماعی در رابطه با جامعه شهری دارد و در این راستا اقداماتی از قبیل ایجاد اشتغال و جذب نیروهای بومی، تأمین برخی نیازهای بهداشتی درمانی و زیر ساخت‌های آموزشی و مشارکت در برنامه های فرهنگی را انجام داده است.

شهردار باقرشهر نیز در این دیدار بر آمادگی شهرداری برای مساعدت و همکاری در پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه ای پالایشگاه تأکید کرد و افزود: فرآورده های نفتی از جمله نیازهای اساسی زندگی شهری و صنایع است .

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی صنایع و شرکت ها در قبال شهروندان، اظهار امیدواری کرد با تعامل و همکاری و انجام اقدامات لازم در زمینه مسئولیت اجتماعی، شاهد کاهش معضلات اجتماعی و نیازهای مادی و معنوی شهروندان باشیم.

در این بازدید شهردار باقرشهر با حضور در مجموعه پالایشگاه از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفت و از مراحل مختلف تولیدات مشتقات نفتی و پروژه های در حال احداث دیدن کرد.

گفتنی است شرکت پالایش نفت تهران در یکسال اخیر با اقداماتی چون استقرار ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در شهرداری باقر شهر با صرف هزینه ای بالغ بر۱۵۰ میلیارد ریال، حل ریشه ای معضل آب جنوب استان تهران با اتصال شبکه آب جوامع محلی به شبکه آب تهران با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال، انجام کمک های مومنانه(۲مرحله) و کمک به آزادی زندانیان اقدامات بنیادینی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به ثبت رسانده است.

این در حالی است که شرکت پالایش نفت تهران چندی پیش در چهارمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی با رویکرد تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور توانست تندیس مسئولیت پذیری اجتماعی را دریافت کند.

این شرکت در سال گذشته توانسته بود در پنجمین همایش مسؤولیت‌های اجتماعی صنعت نفت کشور که با شعار نظام‌نامه، چارچوب عمل مسئولیت اجتماعی صنعت نفت برگزار شده بود با تدوین و ارائه اولین گزارش پایداری و مسئولیت اجتماعی منطبق بر استاندارد GRI تندیس طلایی برترین گزارش پایداری به‌عنوان عالی‌ترین نشان (CSR) صنعت نفت را کسب نماید.

روابط عمومی شرکت پالایشگاه نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: