بازدید هیئت کوبایی از شرکت پالایش نفت تهران

بازدید هیئت کوبایی از شرکت پالایش نفت تهران
کدخبر : 553862

مقامات نفتی کشور کوبا از شرکت پالایش نفت تهران بازدید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: صبح امروز (۱۶ اسفندماه) در ادامه مراودات بین المللی شرکت پالایش نفت تهران، این بار هیئتی از کوبا متشکل از مدیران نفتی و پالایشگاهی این کشور ضمن دیدار و گفت وگو با مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسا از تجهیزات و دستاورد های این مجموعه نفتی بازدید کردند.

در این دیدار طرف کوبایی با اشاره بر منافع مشترک دو کشور، ضمن ابراز خرسندی از همکاری های صورت گرفته، بر لزوم مراودات فنی، مهندسی و اقتصادی در حوزه نفت و تأسیسات پالایشگاهی تأکید کرد.

در ادامه این نشست آرمان فر، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران، توضیحاتی پیرامون کیفیت محصولات و چگونگی پالایش نفت در این شرکت ارائه و از سهم ۱۴ درصدی شرکت پالایش نفت تهران در صنعت پالایش نفت کشور خبر داد.

وی با مثبت توصیف کردن این دیدار، گفت با توجه به نیازهای کشور کوبا دانش فنی و پیشنهاداتی در اختیار این هیئت فنی، اقتصادی قرار گرفت.

آرمان فر در پایان این دیدار، آمادگی شرکت پالایش نفت تهران را به عنوان بخشی از صنعت نفت کشور پیرامون همکاری های فنی، مهندسی و تجاری دو جانبه میان ایران وکوبا اعلام کرد.

گفتنی است در سال های اخیر کشورهایی از آسیای شرقی، اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی خواهان همکاری تجاری با شرکت پالایش نفت تهران بوده اند.

روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: