رپورتاژ آگهی/

بهترین بازی های موبایل در سال ۲۰۲۳

بهترین بازی های موبایل در سال ۲۰۲۳
کدخبر : 575499

اگر دنبال بهترین بازی های موبایلی که قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود می گردید ، به شما توصیه می کنیم تا این مقاله را مرور کنید

اگر دنبال بهترین بازی های موبایلی که قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود می گردید ، به شما توصیه می کنیم تا این مقاله را مرور کنید. برای سال ۲۰۲۳ تعداد بازی های موبایلی بی شماری طراحی شده اند و قطعا کم هستند افرادی که فرصت و زمان بازی کردن و تجربه کردن همه ی این بازی ها را داشته باشند . این محدودیت زمانی باعث شده تا افراد به دنبال کسب اطلاعات از تجربیات دیگران باشند و با استناد به تجربه ی آن ها بازی مورد نظر و مناسب با روحیه و سلیقه ی خود را انتخاب کنند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا لیستی از بهترین بازی های موبایل سال ۲۰۲۳ را که قرار است منتشر شوند به شما معرفی کنیم. در این مقاله ما بنا داریم بازی هایی را معرفی کنیم که بتوانند با تمامی سلایق مختلف همخوانی داشته باشند. ما از  بازی های تک نفره و چند نفره گرفته تا بازی های اکشن و بتل رویال و .... بررسی کرده ایم و شما با بررسی این مقاله می توانید با بهترین بازی های موبایل سال ۲۰۲۳ آشنا شوید.

 

۱- بازی call of Duty : Warzone ندای وظیفه:

 

 این بازی به صورت رایگان عرضه شده است. ژانر بازی بسیار حماسی و اکشن است و افراد علاقمند به مبارزات را جذب خود می‌کند . بازی Call of Duty برای موبایل طراحی شده است . شما در این بازی با طیف بسیار گسترده ای از گیمر ها در سراسر جهان به مبارزه و نبرد می پردازید. شما باید با زامبی های متعدد بازی بجنگید و چندین ماموریت ویژه انجام دهید.  برخی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی آنلاین  گرافیک خیره کننده ی بازی که شبیه نسخه ی کنسولی آن طراحی شده است، می باشد . بازی سیستم گفتگوی صوتی و نوشتاری و همینطور امکان تشکیل یک تیم دو یا چهار نفره از دوستانتان را دارد . بازی ، فروشگاهی با دنیای عظیمی از آیتم ها برای خرید دارد . هواپیما ، موتور ، ماشین ، تانک ،‌انواع سلاح ها ، زره ها و تجهیزات جنگی از جمله آیتم هایی است که شما می توانید از فروشگاه ها خریداری کنید.در حال حاضر بازی در مرحله ی تست آلفا به سر می برد و علاقه مندان بسیاری از اقصی نقاط جهان مشتاقانه منتظر درز اطلاعات بیشتری از این بازی هستند .

 

۲- بازی Valorant

 

استودیوی Riot Games عنوان کرده است که بهترین نسخه از بازی های VALORANT Mobile خود را برای گوشی های موبایل طراحی کرده است . این بازی شخصیت هایی هیروهایی دارد و در بخش شوترهای تاکتیکال دسته بندی می شود . در طول بازی این شخصیت ها قابلیت های منحصر به فردی از خود نشان می دهند. مکانیزم حرکات در این بازی بیشتر بر تیراندازی با سلاح متمرکز است.

 

این بازی ، یک بازی پنج در مقابل پنج است و رقابت هایش در ۲۵‌راند دنبال می شود و تیمی که در راند سیزدهم برنده شود ، در نهایت پیروز مسابقه خواهد بود. هر راند این مسابقات ماکزیمم صد ثانیه طول می کشد و هر رقابت در بیشترین زمان ممکن ، حدوداً چهل دقیقه زمان می‌برد .هر بازیکن در هر راند بازی تنها یک جان دارد. با توجه به اینکه روزانه بیشتر از ۱۴ میلیون گیمر در اقصی نقاط دنیا ، تجربه ی این بازی را بر روی کامپیوتر های خود دارند ، بنابراین پیش بینی می شود که این بازی در نسخه ی موبایل خود  نیز بازیکنان بسیاری را به خود جلب کند. بازیکنان می توانند از بین کاراکتر های مختلف بازی ، یکی را برگزینند . کاراکتر های بازی یک شوتر هیجان انگیز چند نفره را با مهارت ها و توانایی های منحصر به فرد در کنار سلاح ها ، شات گان ها و تفنگ های تهاجمی به تصویر می کشند. 

 

۳- بازی Racing Master

 

این یک بازی شبیه سازی شده ی مسابقه ای بوده که توسط دو استودیو Codemasters و NetEase ، برای بازی های موبایل طراحی و ساخته شده است . گرافیک بازی باکیفیت بالا خودنمایی میکند. مسیر های بازی خیره کننده طراحی شده اند و فضای بازی در شهر هایی مانند سیسیل و بارسلونا و یاس مارینا ، پیش می رود. ماشین های طراحی شده بسیار لوکس ، متنوع و زیاد هستند و همه ی آن ها لایسنس کامل دارند ‌. استودیو های فوق عنوان کرده اند که نسخه ی موبایلی بازی را در اواخر سال جاری انتشار خواهند داد. اگر از علاقمندان به بازی های مسابقه ای هستید ، منتظر عرضه ی این بازی به دنیای بازی های دیجیتال باشید. 

 

 

۴- بازی Zenless Zone Zero

 

ژانر بازی فضایی آینده نگر و آخر الزمانی را به تصویر می کشد. این بازی توسط استودیوی HoYoverse خلق شده است .بازی به شخصیت های گذشته ی خود وفادار بوده و با ارتقاء سطح آن ها ، عناصر وجودی شان را حفظ کرده است. از  شخصیت های جذاب بازی تا داستان روان و بسیار خوب آن ، میتوان نتیجه گرفت که این بازی از جمله موفق ترین و بهترین بازی های موبایل سال پیش رو خواهد بود.

 

۵- بازی Cookie Run : Over Smash

 

این بازی یک بازی تک نفره است.  خبر خوش برای آن دسته از طرفداران بازی های کوکی این است که قرار است نسخه ی جدید بازی به بازار عرضه گرددکه باید برای بازی آن را از بهترین سایت بازی دانلود کنید. بازی سعی می کند تا روحیه ی خوب به شما هدیه دهد. طراحان این بازی در نسخه ی جدید آن تلاش کرده اند تا عناصر خلاقانه ای را برای بازی بسازند. فضای بازی بنا دارد تا لحظات و اوقات شاد و فرح بخشی را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. این بازی به افرادی که روحیه ی حساس و لطیفی دارند توصیه می شود و قطعا ویژگی های روحی آن ها را اقناع می کند . 

 

۶- بازی Garena Free Fire

 

ژانر این بازی اکشن بوده و با طعم کشت و کشتار است. گارنا فری فایر یک بتل رویال هیجان انگیز به شمار می آید. شما به عنوان گیمر بازی باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید تا انتهای بازی زنده بمانید. شجاعانه مهمات موجود در فضای بازی را تا جایی که امکان دارد جمع آوری کنید ، به دل میدان جنگ با دشمن بزنید و در استفاده از اسلحه های قدرتمند بازی غفلت نکنید. گرافیک سطح بالا و با کیفیت بازی ، جزییات موجود در صحنه های جنگی ، تلاش در طبیعی جلوه دادن کارکتر ها ،  تسلیحات موجود در بازی و فضای بازی ، گیمر ها را شیفته ی خود می کند .

 

 در مکان های جنگلی و بیابانی ، فضا های جنگی قدیمی و لوکیشن های کارخانه ای بازی با تمام قوا در مقابل حریفان خود بجنگید. نقشه بکشید و برای کشتن و نابود کردن یا بهتر بگوییم برای بقای خود تلاش کنید. این بازی هم تک نفره و هم تیمی دنبال می شود. مطمئنا این بازی یکی از بهترین بازی های موبایل سال ۲۰۲۳ خواهد بود و تا مدت زمانی طولانی عطش مبارزه و رقابت را در گیمر ها و علاقه مندان نگه می دارد.

 

۷- بازی Appex Legends Mobile

 

این بازی شاهکاری در بازی های سبک شوتر به حساب می آید. کارکردن با اسلحه در اپکس لجندر بسیار مهیج است. امکانات شما در این بازی یک نقشه یا مپ بزرگ به نام لبه ی جهان (World's Edge) است و همچنین شما جعبه ای بسیار بزرگ از مهمات در اختیار دارید. همین دو فاکتور کافی است تا گیمرها مهیج‌ترین بتل رویال ممکن را تجربه کنند. پیش بینی ها از این بازی آن است که با جذب مخاطبان فراوان از جمله بهترین بازی های موبایل سال ۲۰۲۳ باشد .  

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: