رپورتاژ آگهی/

برای ترید در فارکس کدام بروکر را انتخاب کنیم؟ | بروکر amarkets

برای ترید در فارکس کدام بروکر را انتخاب کنیم؟ | بروکر amarkets
کدخبر : 587733

بروکر amarkets یکی از کارگزاری‌های ثبت شده در سنت وینسنت است که در سال ۲۰۰۷ تاسیس شده و از آن زمان تا به حال در حال ارائه خدمات معاملاتی به مشتریان خود در حوزه بازار مالی فارکس است. یکی از بارزترین ویژگی‌های این بروکر، پشتیبانی از زبان فارسی است که موجب ترغیب بسیاری از ایرانیان به ثبت نام در آن شده است. آمارکتس خدمات و ویژگی‌های زیادی را شامل می‌شود که در ادامه این مطلب به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

آمارکتس چیست؟

در واقع بروکر amarkets یک بروکر بسیار مدرن است که از سیستم ECN پیروی کرده و معامله گران قشر‌های مختلف چه مبتدی و چه حرفه‌ای امکان بهره‌وری از آن را دارند. آمارکتس در حال حاضر دارای دفتر‌های متعددی در کشور‌های مختلف و به ویژه اروپا است و در گذشته با نام AForex شناخته می‌شد. آمارکتس بر روی کالاها و شاخص‌ها، سوآپ محاسبه نکرده و بر نمادهای دیگر نیز سوآپ‌های مقرون به صرفه‌ای دریافت می‌کند.

 

ویژگی‌های بروکر amarkets

از بارزترین ویژگی‌های بروکر آمارکتس ارائه خدمات به ایرانیان و پشتیبانی از زبان فارسی به‌شمار می‌رود. دفتری مرکزی این کارگزاری در Cook Island وجود داشته و دارای یک رگوله اصلی با نام Financial Commission و یک رگوله برای ایرانیان به نام FSC Cook Island است.

کمترین مبلغ واریزی برای افتتاح حساب در FSC Cook Island مقدار ۱۰۰ دلار بوده و کاربران می‌توانند از لوریج حداکثر ۱:۳۰۰۰ در معاملات خود استفاده کنند. کارران اینم کارگزاری می‌توانند آمارکتس را بر روی پلتفرم‌های متاتریدر ۴.۵ و Webtrader اجرا کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

یکی از مزایای این بروکر، وجود راه‌های متعددی برای واریز و برداشت چون ریالی، پرفکت‌مانی، بیت کوین، تتر، سایر رمز ارزها، تاپ چنج و اسکریل است. کاربران آمارکتس می‌توانند تعداد ۴۰۰ نماد معاملاتی را در این بروکر مشاهده و مبادله کنند. قابلیت کپی تریدینگ و حساب اسلامی نیز از دیگر ویژگی‌های این کارگزاری به حساب می‌آیند.

اجرای سفارشات و تراکنش‌ها در آمارکتس سرعت قابل قبولی دارند. با وجود اینکه میانگین سرعت پاسخگویی به مشتریان توسط تیم پشتیبانی، ۱ دقیقه برآورد شده است اما ارائه پشتیبانی صرفا از طریق تلگرام، یکی از نقاط ضعف آمارکتس به‌شمار می‌رود.

 

حساب‌های معاملاتی بروکر amarkets

بروکر amarkets از حساب‌های معاملاتی متنوعی برخوردار است؛ به طوری که مشتریان آن امکان افتتاح چهار نوع حساب را در این کارگزاری دارند.

حساب‌های استاندارد (Standard)

مناسب‌ترین نوع حساب برای افرادی که تازه وارد این بازار شده‌اند می‌تواند حساب‌های استناندارد باشد. مشتریان بروکر amarkets تنها با ۱۰۰ دلار امکان افتتاح حساب داشته و می‌توانند بدون پرداخت کمیسیون واریز‌های خود را انجام دهند. اسپرد محاسبه شده در این نوع از حساب شناور بوده و از ۱.۳ پیپ شروع می‌شود. حداکثر لوریج قابل استفاده ۱:۳۰۰۰ بوده و استاپ اوت ۲۰ درصد است.

حساب‌های فیکس یا ثابت (Fixed)

این نوع از حساب‌ها در بروکر amarkets بسیار شبیه به حساب استاندارد بوده با این تفاوت که اسپرد شناور نبوده و به طور ثابت مقدار ۳ پیپ محاسبه می‌شود.

حساب‌های ECN

این نوع از حساب‌های بروکر آمارکتس مخصوص حرفه‌ای‌ها بوده و اسپرد از مقدار ۰ پیپ به صورت شناور محاسبه می‌شود. استاپ اوت مد نظر برای این حساب ۴۰ درصد بوده و کمیسیون دریافتی برای هر لات معامله ۲.۵ دلار در نظر گرفته شده است. حداقل مقدار مورد نیاز برای افتتاح حساب ECN مبلغ ۲۰۰ دلار است.

حساب‌های Crypto

یکی از مزایای بروکر amarkets امکان افتتاح حساب کریپتویی بوده که به وسیله‌ی آن امکان بهره‌وری از بازار ارزهای دیجیتال نیز فراهم می‌شود. افتتاح این نوع از حساب نیازمند حداقل ۱۰۰ دلار است و اسپرد به صورت شناور از مقدار ۱.۳ پیپ محاسبه می‌شود. این نوع از حساب‌ها کمیسیون نداشته و حساب اسلامی نیز ندارند.

 

 

نمادهای معاملاتی قابل مبادله در بروکر amarkets

تنوع بالای نمادهای معاملاتی قابل دسترس در بروکر آمارکتس باعث شده که هر کاربری با هر سلیقه‌ای بتواند نماد‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و از این بازار بزرگ استفاده‌ بهینه کند. نماد‌هایی که در این بروکر قابل دسترس هستند عبارتند از:

۴۴ نماد معاملاتی فارکس شامل جفت ارزها، فلزات اساسی از جمله طلا و نقره و ۵ فلز اساسی دیگر، ۱۸ کالای اساسی مانند نفت، گاز، گندم، ۱۷ شاخص بازار‌های مالی دنیا مانند داو جونز، نزدک، بورس آمریکا، سهام ۴۳۳ شرکت بزرگ دنیا، ۲۷ نماد در بازار ارزهای دیجیتال و اوراق قرضه آمریکا و آلمان.

 

سطح اعتبار بروکر amarkets

بروکر آمارکتس نیز مانند بسیاری دیگر از کارگزاری‌های حال حاضر دارای هیچگونه مجوز قانونی از هیچ نهاد نظارتی بر بازار فارکس نبوده و تنها دارای دو مدرک درجه ۳ فارکس است. اولین مجوز مربوط به سازمان خدمات مالی به نام FSC است که تحت قوانین جزایر Cook Island است و از طرف دیگر یک مجوز نیز از سازمان Financial Commission است که به عنوان یک مرجع حل اختلاف بین کارگزار و کاربر است که در صورت برنده شدن کاربر تا سقف ۲۰۰۰۰ یورو دارایی‌های او را جبران خسارت می‌کند. با وجود آنکه بروکر آمارکتس دارای مجوز‌های قانونی و نظارتی بر بازار فارکس نیست اما حدود ۱۷ سال سابقه‌ آن بدون انتشار هیچگونه شکایتی مبنی بر کلاهبرداری یا پولشویی از این کارگزاری می‌توان گفت که امنیت بالایی داشته و معتبر به نظر می‌رسد.

 

ارائه‌ی پاداش در بروکر AMarkets به مشتریان به شکل بونوس

بروکر آمارکتش از روش‌های مختلف مشتریان خود را تشویق کرده و جوایزی را در غالب بونوس به آن‌ها اهدا می‌کند. مهمترین این پاداش‌ها عبارتند از:

بونوس به میزان حداکثر ۲۰ درصد مبلغ واریزی

ولکام بونوس یکی از بونوس‌های بروکر AMarkets است که طی آن تا ۲۰ درصد از مبلغی که واریز می‌کنید به عنوان بونوس به حساب شما تعلق گرفته که امکان برداشت آن را نداشته اما می‌توانید با آن معامله کرده و سود خود را برداشت کنید. این بونوس ضررپذیر بوده و و می‌تواند از بین برود.

نوع دیگری از این نوع بونوس‌ها بونوس ۱۰۰ دلاری است که به هیچ عنوان ضرر نمی‌دهد اما برای برداشت آن نیاز به پاس کردن شرایط خاصی وجود دارد. حساب‌هایی که این نوع از بونوس را ارائه می‌کنند، حساب‌های فیکس و استاندارد در متاتریدر ۴ هستند.

کش بک وفاداری

بروکر AMarkets به کاربران وفادار خود نوعی از بونوس را ارائه می‌کند که قابل معامله بوده و دارای سطوح مختلفی نیز است. در آخرین سطح این بونوس که سطح پنجم است کاربر با هر لات معامله ۱۷ دلار بونوس دریافت خواهد کرد.

واریز بدون کمیسیون در بروکر AMarkets

بروکر آمارکتس برای تشویق مشتریان خود هر مبلغی را که به عنوان کمیسیون دریافت کرده باشد، پس از انجام واریزی به حساب کاربر باز می‌گرداند.

 

سخن پایانی

همانطور که در این مطلب ذکر گردید بروکر AMarkets یکی از معدود کارگزاری‌هایی است که در حال حاضر به کاربران ایرانی خدمات ارائه کرده و از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. سابقه‌ بلند مدت و درخشان این بروکر نشان دهنده اعتبار مناسب آن بوده و از طرفی خدمات ارائه شده از طرف آن می‌تواند هر کاربری را ترغیب به ادامه‌ فعالیت در این بروکر کند. وجود حساب‌های متنوع در کنار روش‌های متنوع واریز و برداشت در آمارکتس بسیار جذاب بوده و چنانچه بخواهیم معایب آن را بر شماریم می‌توانیم به‌عدم وجود حساب Cent، رگولاری معتبر جهانی و وی پی اس رایگان در آن اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: