رپورتاژ آگهی/

گفت و گو با دانیال خاکپور، مدیرعامل آژانس دیجیتال مارکتینگ تماس

کدخبر : 595428

این روزها آژانس های تبلیغاتی فراوانی در حال فعالیت هستند اما امروز سراغ کسی رفته‌ایم که از کارمندی وارد حوزه کارآفرینی و مارکتینگ شده و بسیار موفق بوده است.

کمی از خودتان برایمان بگویید ؟

دانیال خاکپور هستم، مدیر عامل آژانس دیجیتال مارکتینگ تماس. تقریبا از سال ۱۳۹۳ در عرصه تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ حضور دارم و از سال ۱۳۹۵ به صورت جدی و تخصصی در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به برندهای مختلف فعال هستم.

در سال های شروع به فعالیتم به عنوان کارشناس بازریابی در هایپراستارفعالیت کردم ، سپس کارشناس فروش و سرپرست فروش سایت تخفیف گروهی نت برگ شدم، که در خرداد ۱۳۹۸ با ادغام سایت نت برگ و تخفیفان، تصمیم گرفتم آژانس تبلیغاتی تماس را به همراه دوستان و همکاران خود راه اندازی کنم.

امروز که حدود ۴ سال از شروع فعالیت مجموعه می گذرد، خداروشکر توانستیم تقریبا به اکثر برندهای بزرگ در صنعت های گوناگون مشاوره مارکتینگ داشته باشیم.

برندهای مثل:استیل البرز، گیشه۷۲۴ ، شاتل ، هفت الماس ، تپسی و ...

از تجربه هاتون برامون بگید؟

قطعا خب راه خیلی سختی بود که از چارچوب کارمندی باید خارج میشدی و با چالش های گوناگونی از جمله چالش های استخدام نیرو ، مدیریت پرسنل، قرارداد بستن و .... مواجه میشدی. در ابتدا سعی کردم از تجربه ای که در دوران کارمندی کسب کردم استفاده کنم و با کسب و کارهایی که در سایت نت برگ همکاری داشتم وارد مذاکره شدم و تونستم قراردادهایی خوبی ببندم. اون اوایل هم برای جذب نیرو، مصاحبه کننده خودم بودم،سرپرست فروش خودم بودم کلا سعی میکردم همه رو مدیریت کنم ولی خب واقعا سخت بود که خداروشکر توانستیم از اون مراحل اولیه عبور کنیم. البته تو این راه شکست و زمین خوردن کاملا حس کردم و لمس کردم ولی خب خداروشکر با صبر تونستیم از شکست هام درس بگیریم . اوایل کارم حتی خاطرم هست که برای بعضی از کسب و کارها تبلیغات و مشاوره رایگان انجام میدادم تا بتونم اعتماد آنها رو جلب کنم.

ولی الان خداروشکر کنار من یه تیم همدل ۲۰ نفره هست که مثل یه خانواده در کنار هم کارا رو پیش می بریم.

کارمندی یا کارآفرینی ؟

من خودم به شخصه به کارآفرینی علاقه دارم و فکر می کنم با تمام چالش ها و سختی هایی که داره برای من جذاب و هیجان انگیزه.

البته من دانشگاه، لیسانس اولم مهندسی پزشکی گرایش بیومکانیک خوندم و لیسانس دوم مدیریت مالی خوندم با توجه به علاقه ای که به کارآفرینی و مدیریت داشتم مجبور شدم مدیریت بخونم .

از اهداف شرکت بیشتر برامون بگید؟

خب میدونیم شرکت های تبلیغاتی زیادی در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند ؛ آژانس تماس هم در زمینه طراحی سایت، تولید محتوا، باشگاه مشتریان و در اصل ارائه دهنده خدمات ۳۶۰ درجه هست.

ولی به زودی تیم ما یک پروژه قوی و سودمند برای رستوران ها و استخرها خواهد داشت که الان در شهر مشهد به صورت آزمایشی شروع به فعالیت کرده است که انشالله به زودی در تهران هم این پروژه شروع خواهد شد.

در پایان اگر صحبتی دارید بفرمایید؟

ممنون از شما به خاطر این فرصت گفت و گو ، امیدوارم بتوانیم با توجه به شرایط اقتصادی به رشد کسب و کارها کمک کنیم و در آخر امیدوارم مورد بخشش یک نفر قرار بگیرم.

مرسی ازتون.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: