سپرده گذاری مرکزی

واریز سود برای بیش از یک میلیون سهامدار

کدخبر : 597120

12 شرکت حاضر در بازار سرمایه سود بیش از یک میلیون سهامدار را در هفته دوم اردیبهشت ماه از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت کردند.

۱۲ شرکت حاضر در بازار سرمایه سود بیش از یک میلیون سهامدار را در هفته دوم اردیبهشت ماه از طریق اطلاعات سامانه سجام پرداخت کردند.

به گزارش روابط عمومی سپرده گذاری مرکزی، اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص جزییات واریز سود سهامداران در دومین هفته از اردیبهشت ماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۲ ناشر سود جاری، سود سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۸۶ هزار و ۹۶ سهامدار را که شامل  ۶۵۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان می شود را به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده‌اند.

آمار واریز سود جاری ۹ ناشر

این گزارش می‌افزاید: در هفته دوم اردیبهشت ماه امسال، ۹ ناشر « فیبر ایران، صبا فولاد خلیج‌فارس، سهامی‌ شهد، بین‌المللی توسعه‌ ساختمان، سیمان‌ کرمان، ملی ‌شیمی‌ کشاورز، گلوکوزان، سرمایه‌گذاری‌ توسعه ‌شهری‌ توس‌ گستر، سنگ ‌آهن‌ گهرزمین» سود جاری یک میلیون و ۸۴  هزار و ۷۹۱ سهامدار که شامل ۶۳۶ میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

 

آمار واریز سود سنواتی و حق تقدم 3 ناشر

همچنین، در این دوره زمانی، 3 شرکت‌ «باما، کیا الکترود شرق، بیمه ‌اتکایی ‌آوای ‌پارس‌70%تادیه»، سود سنواتی و حق تقدم هزار و 305 سهامدار را که شامل 18 میلیارد و 622 میلیون تومان می‌شود را با استفاده از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) واریز کرده‌اند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: