سرمدی در گفتگوی اختصاصی با شما و اقتصاد:

ادغام بانک‌های نظامی، نظام بانکی را ضابطه‌مند می‌کند

ادغام بانک‌های نظامی،  نظام بانکی را ضابطه‌مند می‌کند
کدخبر : 541266

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ادغام بانک‌ها می‌تواند به ضابطه‌مندتر شدن نظام بانکی و نیز تسریع در چرخه تولید و توسعه اقتصادی کمک کند.

کیومرث سرمدی، نماینده عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری شما و اقتصاد درباره ادغام بانک‌های نظامی و مزایای آن گفت: متأسفانه بانک‌ها به یک بنگاه‌های معاملاتی تبدیل شده‌اند که به سود خود فکر می‌کنند و سرمایه‌های مردم که در این بانک‌ها وجود دارد به سمت مشاغل غیرمولد هدایت شده است و عملاً گره‌ای از مشکلات اقتصادی باز نمی‌کند.

 

کیومرث سرمدی

وی با تأکید بر این مطلب که در سال جدید برای عمل به شعار سال،  بانک‌ها باید پای کار بیایند، خاطرنشان کرد: ادغام بانک‌ها می‌تواند به ضابطه‌مندتر شدن نظام بانکی و نیز تسریع در چرخه تولید و توسعه اقتصادی کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه چندین بانک وابسته به ارگان‎‌های نظامی وجود داشت خیلی سودآور و مؤثر نیست؛ لذا ادغام بانک‌های نظامی در یکدیگر اقدامی مثبت است و از تعدد بانک‌ها جلوگیری می‌کند.

سرمدی یادآور شد: تعدد بانک‌ها با املاک‌ها و ظواهر لوکس نشان می‌دهد که بانک‌ها به سمت بنگاه‌داری حرکت می‌کنند که فقط برای آنها درآمد دارد نه برای مشاغل مولد؛ لذا ادغام بانک‌ها امری مفید تلقی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: