نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین با جوایز ارزنده آغاز شد

 نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین با جوایز ارزنده آغاز شد
کدخبر : 541305

نهمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی) بانک اقتصادنوین با هدف ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه آغاز شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی ، در این جشنواره که در بیستمین سالگرد تاسیس این بانک و از ۲۰ فروردین‌ماه تا ۲۰ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود به‌پاس قدردانی از مشارکت خیرخواهانه هم‌وطنان عزیز، به‌قید قرعه ۲۰ جایزه یک میلیارد ریالی، ۲۰ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی، ۲۰ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به سپرده‌گذاران نیک‌اندیش اهدا خواهد شد.

 همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده جوایز ارزنده بانک اقتصادنوین خواهد بود. حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین ۵۰۰ هزار ریال است و به ازای هر ۵۰۰ هزار ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

 با توجه به لزوم کاهش ترددهای غیرضروری به دلیل شیوع ویروس کرونا، مشتریان بانک اقتصادنوین که علاقه‌مند به مشارکت در این سنت پسندیده هستند، می‌توانند با فعال‌سازی اپلیکشین همراه نوین یا اینترنت‌بانک خود به‌صورت غیرحضوری نسبت به افزایش موجودی حساب‌های قرض‌ا‌لحسنه پس‌انداز خود اقدام و از هم‌اکنون شانس خود را برای برنده شدن در این جشنواره افزایش دهند.

گفتنی است، منابع حاصل از سپرده‌گذاری مشتریان سخاوتمند بانک اقتصادنوین در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، به‌صورت کامل صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان، مددجویان و سایر اقشار نیازمند جامعه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: