توسط طرح «کالاکارت» بانک مهر ایران فراهم شد؛

امکان خرید اقساطی، بدون پرداخت سود

امکان خرید اقساطی، بدون پرداخت سود
کدخبر : 541479

​بانک مهر ایران در چارچوب طرح «کالاکارت» امکان خرید اقساطی کالا را با کارمزد ۴ درصد و بدون نیاز به سپرده‌گذاری فراهم کرده است.

به گزارش شما واقتصاد ، خرید اعتباری کالا یکی از روش‌های شناخته شده جهانی برای فروش کالا است. در این شیوه، متقاضی کالا در صورت داشتن کارت اعتباری می تواند بدون پرداخت قیمت کالا در لحظه خرید، آن را به‌صورت اعتباری خریداری کند. مبلغ کالای خریداری شده نیز به‌مرور و در سررسید مشخص و البته بدون احتساب سود از موجودی کارت وی کسر می‌شود.

 

آنچه باید درباره کالاکارت بانک مهر ایران بدانید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طرحی با عنوان «کالا کارت» را راه‌اندازی کرده که به روش‌های مرسوم جهانی نزدیک‌تر است. در این مدل، مشتری می‌تواند بدون داشتن سپرده، تا ۳۰ میلیون تومان کالا خریداری کرده و اقساط آن را طی ۶ تا ۱۲ ماه به بانک پرداخت کند. نکته قابل توجه این است که خریدار کالا بابت بازپرداخت مبلغ کالا، دیگر سودهای متداول ۱۸ درصد به بالا را پرداخت نمی‌کند و فقط ۴ درصد به‌عنوان کارمزد به بانک می‌پردازد.

این روش که با هدف حمایت از رونق تولید داخلی و اشتغال‌زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم اجرا می‌شود، فقط شامل کالاهای ایرانی بوده و بر اساس آن، مشتریان نیازی به سپرده‌گذاری در این طرح ندارند و می‌توانند با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده کنند.

مهم‌ترین مزیت کالا کارت بانک مهر ایران نسبت به طرح‌های مشابه، پرداخت اقساطی وجه کالا بدون افزایش مبلغ، پرداخت تنها ۴ درصد کارمزد و تعداد زیاد فروشندگان کالا به این شیوه است.

 

نحوه دریافت کالاکارت مهر ایران

متقاضیان دریافت این خدمات در گام نخست باید لیست فروشگاه‌های پذیرنده این کارت را بررسی کنند. سپس با مراجعه به یکی از شعب بانک مهر ایران در سراسر کشور، فرم درخواست کالاکارت را پر کنند. بانک پس از تشکیل پرونده تسهیلاتی، کالاکارت در اختیار آنها می‌گذارد. پس از آن دارنده کالاکارت‌ می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، کالاهای مورد نیاز خود را با شرایطی که پیش‌تر به آن اشاره شد، خریداری کند.

گفتنی است بانک مهر ایران برای تشویق مشتریان خوش حساب، در صورت پرداخت منظم اقساط از سوی آنها، امکان شارژ مجدد حساب بلافاصله پس از پرداخت اقساط تسهیلات قبلی را نیز فراهم کرده و مشتریان می‌توانند بدون تشکیل پرونده و ضامن، تسهیلات جدید دریافت کنند.

 

 

منبع:روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: