مدیرعامل بانک دی خبرداد؛

اعطای هشت هزار فقره تسهیلات به کادر درمان و کارکنان نظام سلامت

اعطای هشت هزار فقره تسهیلات به کادر درمان و کارکنان نظام سلامت
کدخبر : 541480

مدیرعامل بانک دی از پرداخت بیش از هشت هزار فقره تسهیلات اعتباری به کادر درمان و کارکنان نظام سلامت خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در دیدار با پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور، با اشاره به نقش تأثیرگذار کادر درمانی بیمارستان‌های کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا گفت: مدافعان سلامت کشور این روزها رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند و در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند که این فداکاری شایسته قدردانی است.

 

بانک+دی+سلامت

وی با تأکید بر اهمیت حوزه سلامت به عنوان یک بخش اقتصادی که به سرمایه‌گذاری برای رشد و توسعه  نیاز دارد، گفت: بانک دی همواره همراه و حامی نظام سلامت و جامعه پزشکی بوده و در این راستا با ارائه خدمات متنوع مالی، آماده خدمت‌رسانی به این طیف ارزشمند است و این روند با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

کریمی با بیان این‌که بانک دی همواره توجه ویژه‌ای به توسعه نظام سلامت کشور داشته است، گفت: در طراحی محصولات اعتباری مختلف در بانک تلاش شده است شرایط ویژه‌ای برای پزشکان و کادر درمانی کشور در نظر گرفته شود که با استقبال جامعه هدف در سال گذشته، هشت هزار فقره تسهیلات به مدافعان سلامت کشور اعطا شد.

پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه ویژه بانک دی به حوزه سلامت کشور، اعطای تسهیلات اعطایی بانک دی به ساخت پروژه‌های درمانی و بیمارستانی و همچنین حمایت از کادر درمان را شایسته تقدیر دانست.

 

 

منبع:روابط‌عمومی بانک دی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: