مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست شورای معاونان تأکید کرد:

آمادگی این بانک برای تحقق شعار سال

آمادگی این بانک برای تحقق شعار سال
کدخبر : 541493

​مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال و آمادگی برای مانع زدایی و پشتیبانی می تواند به حوزه تولید کشور و اشتغال زایی کمک کند.

اسماعیل لله گانی در نشست شورای معاونان با بیان این مطلب گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال در اولویت برنامه ها قرار دارد و با تشکیل کمیته ای به همین منظور، برنامه ها و سیاست های بانک پس از تصویب هیأت مدیره، اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: با توجه به تغییرات احتمالی در حوزه های مختلف اقتصادی و رفع تحریم ها در سال جدید، باید آمادگی لازم را برای گسترش فعالیت ها در حوزه جذب مشتریان اعتباری و ارائه خدمات مناسب ارزی و ریالی به آن ها به ویژه در حوزه صادرات کشور داشته باشیم تا بتوانیم سهم بازار بانک از این فعالیت ها را افزایش دهیم.

لله گانی با اشاره به عملکرد بانک رفاه کارگران در سال گذشته اظهار داشت: پرداخت تسهیلات غیر حضوری به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در شرایط شیوع ویروس کرونا خدمت جدید و بسیار ارزشمندی بود که رضایت مشتریان را نیز به همراه داشت.

وی ادامه داد: در سال گذشته با پرداخت تسهیلات به بخش های اقتصادی و ارائه طرح های متنوع، گام های خوبی در حوزه تولید کشور برداشته شد و سال جدید نیز برای تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"، باید با اجرای سیاست های اعتباری و رعایت بهداشت پرونده به تولید و اشتغال زایی به ویژه در مناطق محروم کشور کمک کنیم.  

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: