تقدیر بانک ملی از مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد

تقدیر بانک ملی از مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد
کدخبر : 541501

​مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به پاس فعالیت‌های شرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای استقرار بانکداری دیجیتال، با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل این شرکت قدردانی کردند.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بانک ملی ایران به تازگی در ارزیابی‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در شبکه بانکی، موفق به کسب رتبه برتر «تحول و استقرار بانکداری دیجیتال» شد و فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اهدای لوح تقدیر از خدمات این بانک تقدیر به عمل آورد.

 

14035-FA82FFC2-BABF-4AD0-B87E-5BFBA7FAA8A1_800_569

در همین راستا، محمدرضا حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران و مسعود خاتونی، عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران به‌مناسبت قدردانی از فعالیت‌های شرکت پرداخت الکترونیک سداد در راستای استقرار بانکداری دیجیتال، با اهدای لوحی از محمدعلی محمودزاده، مدیرعامل این شرکت تقدیر کردند.

 

43761-39F9A4F6-56DB-45B2-898C-2B05D6689BD2

در این تقدیرنامه که خطاب به «محمدعلی محمودزاده» مدیرعامل محترم شرکت پرداخت الکترونیک سداد آمده است: «به لطف خداوند متعال و با همت و تلاش‌های بی‌شائبه تمامی همکاران محترم واحدهای فناوری اطلاعات و طرح و برنامه، بانک ملی ایران در ارزیابی‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی در شبکه بانکی موفق به کسب رتبه برتر «تحول و استقرار بانکداری دیجیتال» شد که طی مراسمی جناب آقای دکتر دژپسند، وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوح از خدمات این بانک تقدیر کردند.

قطعا تحقق این افتخار حاصل طراحی و پیاده‌سازی نقشه راه تحول و درنهایت استقرار و عملیاتی کردن اپلیکیشن‌ها و سامانه‌های متعدد بوده است. لذا ضمن تبریک، از جنابعالی و تمامی همکاران گرانقدرتان که در به ثمر نشاندن این موفقیت ارزشمند، که البته بار مسئولیت و وظایف ما را بیش از پیش سنگین‌تر می‌کند، تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.»

26472-116EC362-61BD-45A5-9746-9B2DE738A867

ایوا یکی از خدمات بانک ملی ایران و یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن می‌توان به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته‌های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، دریافت موجودی تمام کارت‌های بانکی، استعلام و پرداخت کلیه قبوض (برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و آب)، استعلام و پرداخت جریمه‌های خودرو و بسیاری سرویس‌های متنوع دیگر دسترسی پیدا کرد.

همچنین در حال حاضر سرویس نشان بانک، نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران در اپلیکیشن ایوا راه‌اندازی شده که از طریق این سرویس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه نیست و می‌توان بسیاری از کارهای بانکی از جمله دریافت گواهی امضا و احراز هویت دیجیتالی، افتتاح حساب و سایر خدمات را از طریق آن به راحتی انجام داد.

گفتنی است شرکت پرداخت الکترونیک سداد علاوه بر اپلیکیشن کاربردی ایوا، خدمات دیگری همچون اپلیکیشن پالس، کد دستوری #۷۳۷*، دستگاه‌های کارت‌خوان و ... را هم ارائه به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

ضمنا شعب دوم و سوم نشان‌بانک توسط این شرکت در اپلیکیشن بلد و شصت آماده بهره‌برداری بوده و سایر شعب جدید نیز به زودی در سایر اپلیکیشن‌ها ایجاد و معرفی خواهد شد.

مدیرعامل بانک ملی ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: