عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با شماواقتصاد مطرح کرد؛

بانک ملی؛ پیشگام در عرصه بانکداری الکترونیک

بانک ملی؛ پیشگام در عرصه بانکداری الکترونیک
کدخبر : 542875

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم آستارا سرعت پیشرفت در عرصه بانکداری نوین را بسیار سریع توصیف کرد و بانک ملی را یکی از بانک‌های قوی دانست که هم‌گام با فناوری روز در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می‌دارد.

غلامرضا مرحبا در گفتگو با خبرنگار شماواقتصاد، اظهار داشت: بسیاری از تکنولوژی‌های نوینی که اکنون در عرصه بانکداری نوین، بانکداری الکترونیک و بانکداری مبتنی بر تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد، توسط بانک ملی ایران به جامعه بانکی و مصرف‌کنندگان معرفی شده و بانک ملی در این زمینه بسیار پیشتاز است.

 

6556-620x330

وی گفت: نخستین پیام‌رسانی که خدمات بانکی انجام می‌دهد؛ یعنی پیام‌رسان «بله» با سرمایه‌گذاری بانک ملی طراحی و نوشته شده که اکنون هم جای خود را در میان پیام‌رسان‌ها پیدا کرده و به‌صورت یک پلتفرم کاملاً ایمن و محبوب مردمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مردم به وسیله این پیام‌رسان می‌توانند بسیاری از کارهای بانکی خود را انجام دهند و به عبارت دیگر «بله» توانسته انتظارات کاربران ایرانی را از یک پیام‌رسان بومی برآورده سازد.

 

139804191632bale-main

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه رمز یک‌بار مصرف، نرم‌افزار شصت را به بازار معرفی کردیم و همچنین با معرفی نرم‌افزار «نشان»، بسیاری از امورات بانکی مردم تسهیل شده است.

مرحبا، سرعت پیشرفت در عرصه بانکداری نوین را بسیار سریع توصیف کرد و بانک ملی را یکی از بانک‌های قوی دانست که هم‌گام با فناوری روز در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر می‌دارد.

او تصریح کرد: سرعت پیشرفت در بانک ملی بسیار بالاست و اقدامات خوبی در حال رقم خوردن است و آینده روشنی را برای بانک ملی متصور هستم. بانک ملی در شرایط تحریم به توسعه نرم‌افزارها و پلتفرم‌های بانکی مبادرت ورزیده و به تکنولوژی‌های جدید دست یافته است؛ درصورتی‌که کشورهای خارجی اصلاً کمکی به بهبود فناوری‌های نوین در عرصه نظام بانکداری ایران نکرده‌اند.

 

نشان بانک

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معتقد است که ایمنی نرم‌افزارهای بانک ملی ایران در سطح بالایی قرار دارد و اطلاعات مشتریان بانک ملی همیشه محفوظ باقی خواهد ماند.

مرحبا در پایان نرم‌افزار «بام» را یکی از بهترین پلتفرم‌های بانکی عنوان کرد که تا اکنون به نظام بانکداری کشور معرفی شده است و در تبیین مزایای این نرم‌افزار بانکی اظهار داشت: امنیت این نرم‌افزار بسیار بالاست و توسط یک گروه برنامه‌نویسی قوی و باتجربه طراحی و نوشته شده است و بانک ملی برای این نرم‌افزار بسیار هزینه کرده است. در اصل «بام» یک شعبه بانکی است که در دسترس مردم قرار گرفته و بسیاری از امورات را تسهیل کرده است.

 

بام+بانک+ملی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: