• پایگاه خبری شما و اقتصاد
  • بانک
  • خدمت بیشتر و جلب رضایت بازنشستگان انتخاب راه درست و شکلی از جهاد است/ صندوق بازنشستگی متاثر از سطوح مختلف تصمیم‌گیری در کشور است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

خدمت بیشتر و جلب رضایت بازنشستگان انتخاب راه درست و شکلی از جهاد است/ صندوق بازنشستگی متاثر از سطوح مختلف تصمیم‌گیری در کشور است

خدمت بیشتر و جلب رضایت بازنشستگان انتخاب راه درست و شکلی از جهاد است/ صندوق بازنشستگی متاثر از سطوح مختلف تصمیم‌گیری در کشور است
کدخبر : 545796

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: خدمت روز افزون و جلب رضایت بازنشستگان عزیز، همان انتخاب راه درست و حقی است که بر گردن این صندوق است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمد اسکندری ظهر امروز (چهارشنبه ۳۱شهریور) در نخستین روز از هفته دفاع مقدس و در دیدار با تعدادی از مدیران و کارکنان این صندوق با گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان جنگ تحمیلی، خدمت به بازنشستگان را یکی از مصادیق تشخیص و بصیرت در انتخاب راه درست خواند و گفت: ما باید بتوانیم هر روز ولو ذره‌ای، رضایتمندی بیشتر بازنشستگان را جلب کنیم و از حق خودشان به آن‌ها بدهیم. هیچ کدام از ما در اینجا حقی نداریم؛ صندوق بازنشستگی متعلق به بازنشستگان است.

اسکندری تصریح کرد: خدمت به بازنشستگان و حراست از اموال آن‌ها تنها وظیفه ما است و هرگز منتی بر گردن بازنشستگان عزیز نیست. قطعا اگر در مواردی توان ما به جلب رضایت کامل آنان منجر نشود باید استغفار کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه مسئولیت‌ها و پُست‌های مدیریتی می‌آیند و می‌روند، اظهار داشت: مهم این است که پس از واگذاری مسئولیت به مدیر بعدی، نام نیکی از خود به یادگار گذاشته باشیم و بدانیم که در نتیجه اقدامات و تصمیمات ما، مزیت و منفعت بیشتری به بازنشستگان فعلی و آینده می‌رسد و به‌ویژه نباید از اثر اقدامات بر آیندگان غافل شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: البته موفقیت صندوق بازنشستگی در خدمت بیشتر به بازنشستگان، به تصمیمات مراجع تصمیم‌گیر دیگری هم وابستگی دارد و ما باید تلاش کنیم، تصمیماتی گرفته شود که عزیزان بازنشسته بیشترین بهره را ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مساله «جهاد» را امری جاری و مستمر در زندگی انسان ها توصیف کرد و افزود: امروز جهاد امری مستمر و جاری در زندگی بشر به ویژه مسلمانان است.

اسکندری پرداختن به دفاع مقدس را مهم و ضروری خواند و گفت: هفته دفاع مقدس یادی از روزهایی است که کشورمان در شرایطی که شاید کسی تصور نمی‌کرد، به یک باره مورد هجوم سنگین دشمنان قرار گرفت، امروز هم همچنان هجمه‌ها به شکل‌های مختلفی ادامه دارد و همه ما باید آمادگی خود برای دفاع از کشور را در همه حال حفظ کنیم.

او ضمن بیان حدیثی که “جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آن را برای بندگان خاص خود گشوده است” اضافه کرد: دشمنان هیچگاه عزت و سربلندی ایران و جهان اسلام را نمی‌خواهند و تنها به دنبال سلطه خود بر دیگران هستند و به همین دلیل نیز ما همواره باید آماده و مشتاق فداکاری و جهاد در راه خداوند باشیم.

وی همچنین جهاد را دارای شکل‌های مختلف عنوان کرد و گفت: پاسخ درست به ذینفعان، صبوری و استقامت در راه خدمت، جلب رضایت بازنشستگان، تشخیص و انتخاب راه درست و کوتاه نیامدن از اصول اعتقادی در مسائل کاری و اجرایی نیز همه شکل‌هایی از جهاد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: