استاندار همدان:

پست بانک ایران می تواند به توسعه و ایجاد اشتغال در استان کمک کند

پست بانک ایران می تواند به توسعه و ایجاد  اشتغال در استان کمک کند
کدخبر : 547819

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار دکتر بهزاد شیری مدیرعامل و مهندس بهمنی عضو هیات مدیره پست‌بانک‌ایران با وی گفت: فعالیت‌ها و همکاری‌های بیشتری با پست‌بانک‌ایران در استان همدان در قالب یک تفاهم‌نامه انجام می‌گیرد و حمایت و پشتیبانی مالی این بانک می‌تواند به توسعه و ایجاد اشتغال در استان کمک کند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی،  استاندار همدان اظهار داشت: پست‌بانک‌ایران با ارائه تسهیلات می‌تواند نقش موثری در اشتغال روستایی داشته باشد.

 وی با تاکید بر تحت پوشش قرار دادن مناطق بیشتری از روستاهای استان همدان توسط پست‌بانک‌ایران گفت: تقویت و ارتقاء کیفیت خدمات بانکی و نظام ارتباطات و فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق روستایی تقویت و گسترش یابد.

 قاسمی‌فرزاد اظهار داشت: با توجه به شناختی که از پست‌بانک‌ایران دارم این بانک در روستاها منحصر به فرد است و ظرفیت‌های بسیار مهم و بزرگی دارد که با همکاری استانداری استان همدان می‌توان از این ظرفیت و توانمندی‌ها در توسعه بیش از پیش استان استفاده کرد.

 استاندار همدان در پایان از زحمات و تلاش‌های پست‌بانک‌ایران به‌ویژه مدیریت شعب استان در زمینه توسعه خدمات مالی و بانکی در مناطق روستایی تقدیر و تشکر کرد و بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی با پست‌بانک‌ایران تاکید کرد.

 در این دیدار دکتر شیری ضمن ارائه تاریخچه فعالیت، ماموریت و اهداف پست‌بانک‌ایران، به تشریح دستاوردها و اقدامات این بانک در زمینه توسعه خدمات مالی و بانکی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته کشور و تاثیرات گسترش این نوع خدمات در کمک به بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال این مناطق تبیین کرد.

 در ادامه این دیدار عباداله نیازی مدیر شعب استان همدان گزارش جامعی از اقدامات و فعالیت‌های پست‌بانک استان در زمینه ایجاد و توسعه خدمات مالی و بانکی در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته استان همدان ارائه کرد که مورد استقبال استاندار استان قرار گرفت.

 شایان ذکر است: دیدار مدیرعامل و عضو هیات مدیره پست‌بانک‌ایران با استاندار همدان با همراهی نیازی و در جریان سفر یک روزه به این استان صورت گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: