نمایشگاه تراکنش ایران/

“پارت ارتباط آوا” با رایانش ابری آوا و پایانه فروش اندرویدی به تراکنش هفتم می آید

“پارت ارتباط آوا” با رایانش ابری آوا و پایانه فروش اندرویدی به تراکنش هفتم می آید
کدخبر : 549210

از آنجایی که شرکت های گوناگون صنایع بانکی، بیمه، فناوری های نوین مالی و پرداخت مهمان تراکنش هفتم هستند، “پارت ارتباط آوا” نیز از این فرصت بهره برده و برای معرفی محصول جدید خود در اکوسیستم صنایع بانکی حاضر و “رایانش ابری آوا” به همراه ” پایانه فروش اندرویدی” را به مخاطبان و علاقمندان معرفی می کند.

به گزارش  شما و اقتصاد به نقل از فابانیوز، روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران از محصولات جدید شرکت “پارت ارتباط آوا” در غرفه ۳۱ با نام ” رایانش ابری آوا” و” پایانه فروش اندرویدی”رونمایی می کند و علاقمندان علاوه بر آشنایی با این محصول می توانند در کارگاه “رایانش ابری آوا ” نیز شرکت داشته و از مباحث پیرامون راهکارهای جدید پرداخت های مالی استفاده کنند.

این شرکت از سال ۱۳۸۷ با هدف توزیع و پشتیبانی پایانه های فروش ، ارائه راهکارهای جامع پرداخت و بانکداری الکترونیک و تبدیل بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال شروع به فعالیت خود را آغاز کرد.

در بازه زمانی فعالیت  “پارت ارتباط آوا” این شرکت با حضور موثر در صنعت پرداخت به عنوان تکمیل کننده چرخه هر کسب وکار با معیار ایجاد سهولت ، ارائه راه حل های نوین و تامین تجهیزات با کیفیت، شعار “آوای خوش پرداخت” را برای خود انتخاب کرده و توانست در سال ۱۳۹۹ با توسعه فعالیت های نمایندگی انحصاری شرکت مورفان در ایران را اخذ کند.

 

در مسیر رشد و توسعه

هم اکنون “پارت ارتباط آوا” با ارائه بیش از ۵۰ هزار پایانه فروش از برندهای معتبر و کار آفرینی به بیش از ۱۵۰ نفر در سراسر ایران، همچنان به مسیر خود برای رشد و توسعه ادامه می دهد.

همکاری و عقد قرارداد با بانک ها و تامین کنندگان خدمات پرداخت (PSP)ها  همچون پرداخت الکترونیک پاسارگاد ، پرداخت الکترونیک سداد ، پرداخت نوین آرین ، امید سپه و … تنها یکی از دلایل حضور پررنگ و موثر “پارت ارتباط آوا” در صنعت پرداخت کشور است که در چند سال گذشته نیز به طور مستمر ادامه دارد.

روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران از محصول جدید شرکت “پارت ارتباط آوا” در غرفه ۳۱ با نام “AVA cloud” رونمایی می کند

اعتبار و پشتیبانی

البته گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش در کوتاه ترین زمان در کنار ارائه  بالاترین کیفیت  محصولات و خدمات توسط متخصصان این شرکت در سراسر کشور به عنوان یک نقطه قابل اتکاء به شمار می رود که  با ایجاد اطمینان رضایت ذینفعان خود، منجر به   همسویی و تعامل شده است.

به همین منظور علاقمندان می توانند  از طریق ادرس اینترنتی https://peava.ir/ به این شرکت مراجعه کرده و از آخرین خدمات، محصولات و اخبار مطلع شوند.

 

یادآور می شود؛ هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و… ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

همچنین ده ها نفر از مدیران و متخصصان حوزه فناوری های مالی تحت عنوان ّکمیته علمی و راهبردی ّ بر مباحث علمی و تخصصی ارایه شده در این نمایشگاه نظارت می کنند و در نهایت طی بیانیه ای دیدگاه های مطرح شده را به سمع و نظر همه مخاطبان اعم از دستگاه های دولتی و بخش خصوصی می رسانند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: