بانک ملی/

دیدار صمیمانه دکتر فرزین با ایثارگران بانک ملی ایران

دیدار صمیمانه دکتر فرزین با ایثارگران بانک ملی ایران
کدخبر : 551768

مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار صمیمانه با جمعی از ایثارگران این بانک گفت: فرهنگ ایثار و شهادت فرهنگ بسیار والایی است که از الگوی رفتاری و اخلاقی ائمه اطهار (ع) نشات می گیرد و در بانک ملی ایران نیز این فرهنگ جاری است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا فرزین در این نشست با بیان اینکه ایثارگران در جامعه ارزش هستند و در بانک ملی ایران نیز مقام این عزیزان ارج نهاده می شود، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در فرمایشات خود همواره به رعایت عدالت تاکید دارند، در بانک ملی ایران نیز این عدالت باید الگو باشد و در این صورت رضایت همگانی کسب می شود.

18039_G_4

وی تصریح کرد: بانک ملی ایران، بانک پیشرو نظام بانکی کشور است و ما وظیفه حفظ و توسعه دارایی های این بانک را داریم چرا که برای خدمت به مردم و تامین مالی آنها تاسیس شده است.

فرزین ادامه داد: این تامین مالی باید آسان و ارزان باشد و هر ایرانی بتواند از طریق یکی از ابزارهای موجود در بانک، نیاز خود را برآورده کند و اگر بانک در این جایگاه باشد، به رسالت خود رسیده است.

18039_G_5

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه در بانک ملی ایران باید یک نگاه تخصصی به اجزای آن وجود داشته باشد، بیان کرد: اگر هر فرد به اندازه ‌تخصص و نقش خود پاداش دریافت کند، بانکی مبتنی بر عدالت خواهیم داشت.

18039_G_2

در ادامه فرزین نسبت به ایجاد اصلاحات و رفع دغدغه های ایثارگران در بانک قول مساعد داد.

رضا خسروی رییس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک نیز در این مراسم با بیان اینکه ایثارگران، چراغ راه هدایت جامعه و جلوه بارز ازخودگذشتگی و فداکاری هستند، گفت: دستاوردها و موفقیت های چشمگیری که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و... برای کشور به دست آمده محصول فداکاری ایثارگران بوده و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگران تکلیفی است که بر عهده ما مسئولان نهاده شده است.

در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با ایثارگران بانک تبادل نظر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: