بانک ملی ایران/

مشارکت بانک ملی ایران در تجهیز بیمارستان شهدای زیرآب سوادکوه

مشارکت بانک ملی ایران در تجهیز بیمارستان شهدای زیرآب سوادکوه
کدخبر : 555334

بانک ملی ایران با نگاه به ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، طی سال‌های گذشته با تخصیص اعتبارات ویژه در راستای تجهیز، تامین نیازها و تهیه امکانات تخصصی بخش درمان کشور مشارکت کرده است.

به گزارش شماواقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حوزه بهداشت و بخش درمان کشور یکی از بخش هایی است که در سالیان گذشته همواره مورد توجه بانک ملی ایران بوده و تعداد قابل توجهی درمانگاه، کلینیک، مراکز درمانی، پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور با حمایت های این بانک ساخت، تعمیر و تجهیز شده اند.

از اینرو بانک ملی ایران در سال جاری در راستای کمک به رشد و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین دسترسی بهتر و آسان تر هموطنان به این خدمات با تخصیص ۵ میلیارد ریال اعتبار در خرید دو دستگاه دیالیز و تامین دو دستگاه پرینتر رادیولوژی بیمارستان شهدای زیرآب در سواد کوه استان مازندران مشارکت کرده است.

بانک ملی ایران یک بانک مردمی است و از این رو نگاه آن به مسائل اجتماعی و فرهنگی نگاه سود محور نخواهد بود و خدمت رسانی و خدمتگزاری به مردم، از اهداف اساسی و محوری این بانک محسوب می شود.

لازم به ذکر است، بانک ملی ایران به عنوان بانک سلامت‌محور در سال‌های اخیر و در شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا، همواره سعی کرده است با مشارکت در خرید تجهیزات پزشکی به دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان های سراسر کشور، به سهم خود در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی کشور به ویژه در مناطق محروم گام‌های موثری را بردارد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: