در گفتگوی اختصاصی با شما و اقتصاد:

راه اندازی دو صندوق سرمایه گذاری ۲ و ۲۰ هزار میلیارد تومانی

راه اندازی دو صندوق سرمایه گذاری 2 و 20 هزار میلیارد تومانی
کدخبر : 571924

معاون توسعه و کسب و کار و بازاریابی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس از راه اندازی دو صندوق سرمایه گذاری 2 و 20 هزار میلیارد تومانی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: حسن بان، معاون توسعه و کسب و کار و بازاریابی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس  با اشاره  به ساختار و سازه کار این شرکت گفت: ۶۰ درصد از سهام شرکت تامین سرمایه خلیج فارس  متعلق به هلدینگ خلیج فارس است که یک نوآوری در راه اندازی یک شرکت تامین سرمایه به حساب می آید چرا که یک مجموعه غیر بانکی چنین شرکتی را تاسیس کرده است این تابو است که در مدت صد سال گذشته شکسته شد.

وی افزود: تامین سرمایه از طریق انتشار اوراق یا ایجاد صندوق های مختلف و بر اساس مشاوره های مختلف از طیف شرکت‌های کوچک و دانش بنیان  گرفته تا پروژه های چند صد میلیارد دلاری انجام میشود. به زودی شاهد تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه، صندوق سرمایه گذاری خصوصی برای عرضه در بورس و عموم مردم خواهیم بود.

بان عنوان کرد: شرکت تامین سرمایه خلیج فارس مشتریانی خارج از حوزه خود در بخش فولاد شرکتهای معادنی نخریسی دارد اما در خصوص تامین سرمایه  هلدینگ خلیج فارس یک برنامه جامع وجود دارد تا به مرور سهم خود را افزایش دهند به امید داریم تا در سالهای آینده به عنوان تامین سرمایه حوزه انرژی پیشگام شویم.

 

وی افزود: امیدواریم طی یکسال آینده دو صندوق سرمایه گذاری ۲ هزار و ۲۰ هزار میلیارد تومانی را تاسیس کنیم تا بتوان پروژه های بزرگتری را در اختیار بگیریم ما با اغلب بانک های کشور مشارکت در سرمایه گذاری داریم چرا که بخشی از سرمایه ها برای دریافت سود در این بانک ها قرار می گیرد اما بانک تجارت و ملت به عنوان شریک تجاری شرکت تامین سرمایه خلیج فارس شناخته می شود.

معاون توسعه و کسب و کار و بازاریابی شرکت تامین سرمایه خلیج فارس تاکید کرد: مشاوره ارزش گذاری شرکت ها مشاوره تامین مالی پروژه،  مشاوره ارزشیابی ، مشاوره دوباره بازسازی ساختمان مالی نسبت به بدهی و یا سهام در قالب یک دپارتمان متشکل از متخصصین و بهترین افراد در شرکت تامین سرمایه خلیج فارس ارائه می شود.

وی با اشاره به نحوه آماده سازی آموزش های علمی و تخصصی به نیروهای داخلی گفت: طی شش ماه   گذشته سه دوره تخصصی با حضور بازاری ها و تحلیل سرمایه ها  تشکیل  تور صنعتی و بازی در ماهشهر  ایجاد کارگاه تخصصی و آموزشی  مشترک با انجمن مهندسی مالی ایران با جامعه هدف پرسنل داخلی و مدیران شرکت ها به صورت حضوری برگزار شده است یکی دیگر از اهداف آموزش های تخصصی این است که تا شرکت های پتروشیمی با راهکارهای تامین سرمایه نوین آشنا شده و تنها از طریق وام بانکی تامین سرمایه نکنند.

بان خاطرنشان کرد: بر این اساس یکی از مهمترین اهداف آموزش های  شرکت تامین سرمایه خلیج فارس این است تا به عنوان لیدر صنعت پتروشیمی کشور شناخته شده و تنها در حوزه بازار سرمای فعالیت نداشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: