مدیرعامل بورس تهران در یزد اعلام کرد:

راه اندازی بازار سرمایه گذاران حرفه ای

راه اندازی بازار سرمایه گذاران حرفه ای
کدخبر : 580064

گودرزی در همایش تامین مالی طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد از بازار سرمایه گفت : به امید خدا و به همت همکارانم در بورس تهران و حمایت سازمان بورس، به زودی بازاری تحت عنوان «بازار سرمایه گذاران حرفه ای» فعال می شود که در این بازار، بورس تهران پذیرای پروژه های بزرگ و متوسط با استاندارد های حرفه ای حسابداری خواهد بود. همچنین شرکت های اقتصادی فعال در استان یزد شامل این بازار شوند.

گزارش شما و اقتصاد: محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران، در ابتدای همایش تامین مالی طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری استان یزد از بازار سرمایه از استاندار و مدیران استان تشکر کرد و ادامه داد: هم اکنون استان یزد با ۱۸۰ همت در تولید ناخالص ملی(GDP) نقش دارد  و با جمعیت ۱ میلیون و ۳۰۰هزار نفری که دارد بالای ۹۰ مردم با سواد هستند و این مایه مباهات استان است.

وی اظهار داشت: بیش از نیمی از صنایع معدنی کشور در یزد است  و به عنوان نمونه ۲۵ درصد از تولید محصولات نساجی و ۱۵ درصد از تولید محصولات فولادی را به خود اختصاص داده است.

گودرزی به شرکت های دانش بنیان استان یزد اشاره کرد و افزود: در این استان حدود ۱۵۰ شرکت دانش بنیان وجود دارد و از این تعداد تقریبا ۱۱۰ شرکت تولید هستند و رویکرد توسعه استانی مبنی بر توجه به شرکت های حوزه دانش بنیان هوشمندانه و درست است و این موضوع هنوز جای رشد بیشتری دارد.

مدیرعامل بورس تهران به توجه و فعالیت بورس تهران در استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: زمانیکه یزد صاحب تالار منطقه ای شد، فعالیت خود را با ۶ کارگزار شروع کرد و هم اکنون تعداد کارگزاران فعال  ۳۵ کارگزاری است.همچنین رتبه پنجم کشوری در حوزه معاملات، متعلق به استان یزد است.

وی تصریح کرد: از پاییز سال گذشته سفرهای استانی را با کرمانشاه آغاز کردیم که  فرایند های تامین مالی بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومانی برای یکی ا ز مهمترین پروژه های استان به اتمام رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: بورس تهران مشتاق است با همکاری بخش خصوصی در استان یزد جهت توسعه سواد مالی و تامین مالی طرح های اقتصادی فعالیت کند.

 

 

 

 

روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: