مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران:

دانش و اطلاعات سازمانی به روز، رمز موفقیت و ارتقاء و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی است

دانش و اطلاعات سازمانی به روز، رمز موفقیت و ارتقاء و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی است
کدخبر : 536655

​مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رمز موفقیت و ارتقا و پذیرش جایگاه واقعی روابط عمومی این است که از دانش روز ، رویدادها ، قوانین و مقررات سازمانی اطلاع کافی و درست داشته باشیم.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از آی‌هینا، سید مهدی میرشاه ولد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران که با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران سازمان برگزار شد، بیان کرد: اطلاع رسانی همراه با آگاهی و دانش از موضوعات مهمی است که باید در بحث اطلاعات و ارتباطات مورد توجه جدی قرار گیرد. از طرفی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمات باید از اطلاعات و آگاهی درست برخوردار شوند و این مهم بدون داشتن دانش مبانی علمی بیمه سلامت ، اطلاعات اجرائی، دستورات بالادستی و مقررات  جاری سازمان امکان‌پذیر نیست.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: باید بتوانیم با اطلاع رسانی درست از حقوق مخاطبین،  مطالبه به حق برای جامعه هدف از جمله بیمه‌شدگان و ارائه دهندگان خدمات و کارکنان را ایجاد کنیم.  

وی به افکار سنجی و بررسی نظرات بیمه‌شدگان وارائه دهندگان خدمات اشاره کرد و افزود: بخش های موازی در خصوص جمع بندی اطلاعات بیمه‌شدگان از جمله ۱۶۶۶، دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات و روابط عمومی که این وظیفه را بر عهده دارند، نیازمند همگرایی است که بتوانیم اطلاعات را به درستی تجمیع و تجزیه تحلیل کنیم و خروجی آن را در اختیار مدیریت ارشد  سازمان بیمه سلامت قرار دهیم تا از این اطلاعات در تصمیماتشان استفاده کنند.

میرشاه ولد گفت: در خصوص ارتباطات بین الملل نیز می‌توان از تجربیات موفق دنیا در حوزه بیمه سلامت پایه بهره گرفت و در اختیار حوزه تخصصی و مدیریت کلان سازمان قرار دهیم. یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در حوزه بین‌الملل این است که بتوانیم ارتباطات درست را از مجاری درست و البته قانونی با سازمان‌های بیمه گر پایه در دنیا که دارای تجربیات موفقی هستند و نهادهای بین‌المللی در حوزه سلامت از جمله سازمان جهانی بهداشت برقرار کنیم و اطلاعات جهانی در خصوص بیمه سلامت و فعالیت های این حوزه را در اختیار مجموعه فنی قرار دهیم.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت ایران در پایان افزود: باید هماهنگی کامل، همراهی درست و پشتیبانی در خصوص اطلاع‌رسانی به موقع و هدفمند با مدیریت ارشد سازمان را دراولویت قرار دهیم . اولویت ما دراطلاع رسانی عمق دهی به اخبار، اطلاعات و اخبار به موقع است و باید تلاش کنیم در کنار مدیریت، پشتیبانی به موقع و درستی را برای آماده سازی شرایط اجرا و بعضا در مسیر اجرا برای تسهیل فعالیت ها داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: