در پیام نوروزی هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۹ کارنامه ارزشمندی دارد

سازمان تامین اجتماعی در سال 99 کارنامه ارزشمندی دارد
کدخبر : 540701

​هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پیامی ضمن تبریک حلول سال 1400 به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان از تلاش ها و زحمات همکاران در سال 1399 تقدیر کردند.

در پیام تبریک اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت سال ۱۴۰۰ آمده است:

سالی دیگر را بافراز و فرودهای فراوان آن پشت سر می گذاریم و درآستانه سال جدید مشرف به پایان قرن باتوکل به خداوند ، چشم به راه روشن فردا می دوزیم .

کارنامه تامین اجتماعی درسال۱۳۹۹ با تمامی سایه روشنهایش - بیانگرتلاش مجموعه ای سخت کوش و مؤمن جهت شرکت در آزمونی دشوار برای اثبات استواری گامهای ما در مسیر کمک به تحقق عدالت اجتماعی و حمایت نیروهای مولد جامعه بود و گام هایمان در این سال در هم پایی و همراهی با یکدیگر، معنا و مفهومی جدید یافت. سازمان تامین اجتماعی همانطوری که توانسته در کاهش آثار نامطلوب ناشی از بحرانهای مختلف اقتصادی، بازار کار و جامعه نقش کلیدی خود را ایفاء نماید به عنوان بخشی از نظام به ایفای نقش ضربه گیر خود در مواجهه با همه گیری ویروس کووید ۱۹ در بخشهای بیمه ای و درمان پرداخت و به رغم تمامی فشارهای مالی ناشی از بحران شیوع کرونا ، اقدامات ارزنده ای را انجام داد تا از ابعاد و پیامدهای بحران برجمعیت تحت پوشش بکاهد. این سازمان در طول سال ۱۳۹۹ گام های ارزشمند دیگری از جمله اجرای پروژه۳۰۷۰ و غیرحضوری کردن بخشی از خدمات، حرکت جهادی و پیشگامی سازمان در عملیاتی کردن نسخه الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران پس از سالها، بورسی شدن سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، وصول بخشی از مطالبات سازمان از دولت  و ... برداشته است و به  رغم همه دشواریها و دغدغه هایی که به سازمان تامین اجتماعی تحمیل شد این روز ها را به خاطره ای ماندگار تبدیل کرد و چون نقطه درخشانی در کارنامه تلاشهای این سازمان به یادگارخواهد ماند. بی شک این مهم محقق نمی شد مگر با فداکاری مدیران و کارکنان این سازمان و تقدیم شهدایی با ارزش در بخشهای درمان و بیمه ای که بدون تردید ایثار و خدمات ارزنده ایشان در حافظه تاریخی سازمان تامین اجتماعی ثبت و ماندگار خواهد شد .

با اغتنام فرصت فرارسیدن سال ۱۴۰۰ را به تمامی بیمه شدگان ارجمند، مستمری بگیران عزیز ، کارفرمایان گرامی و همچنین تمامی مدیران و کارکنان صدیق و پرتلاش خانواده بزرگ تامین اجتماعی در بخش های بیمه ای ، درمانی و اقتصادی تبریک و تهنیت می گوییم و سالی سرشار از سعادت ، خوشبختی و شادکامی برای ایشان و خانواده محترمشان از خداوند متعال مسألت می کنیم.

 

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: