نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

انجمن‌های مردم نهاد همواره کمک حال نظام سلامت بوده‌اند

انجمن‌های مردم نهاد همواره کمک حال نظام سلامت بوده‌اند
کدخبر : 541465

​نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: انجمن‌ها همواره کمک حال نظام سلامت بوده و در بحث کرونا نیز سازمان‌های مردم نهاد بسیار خوش درخشیدند و این مجلس دست یاری و کمک را به سمت انجمن‌های مردم نهاد دراز می‌کند.

علی اصغر باقرزاده در مراسم معرفی خدمات توانبخشی برای مبتلایان به اتیسم که در سازمان بیمه سلامت برگزار شد، افزود: در بودجه سال ۱۴۰۰ تمام تلاش این بود که نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت داشته باشیم. با توجه به موضوع کرونا، از بیماری‌های خاص غافل نشدیم و سعی کردیم همه تلاش را در حد بضاعت انجام بدهیم.

 

1 - 2021-04-14T210532.084

وی ادامه داد: با این‌که بودجه ۱۴۰۰ به طور رسمی ابلاغ شده، شاهد رونمایی از سطوح مختلف توانبخشی برای بیماران هستیم. این نشان می‌دهد که برنامه ریزی مناسبی انجام شده است و جای تشکر دارد.

این نماینده مجلس بیان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که دغدغه بیماران کاهش پیدا کند. برای بیماری‌های نادر نیز برنامه ریزی‌هایی انجام شده که با همکاری وزارت بهداشت، سازمان بیمه سلامت، تامین اجتماعی و بهزیستی باید انجام شود.

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بتوان گامی بلند برای برطرف کردن مشکلات بیماران برداریم. گره گشایی‌ها چه در بودجه و چه در قوانین باید انجام شود. اگر قوانینی دست و پا گیر است، باید برداشته شود.

 

پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: