پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز قدس منتشر شد

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز قدس منتشر شد
کدخبر : 542090

«حرکت نزولی و رو به زوال رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت» رهبر معظم انقلاب 17/02/1400

ماه مبارک رمضان مجالی است برای یاداوری عهد بنی‌آدم با پروردگار متعال و فرمانبرداری از دستورات آسمانی و زدودن غبار فراموشی از دل. به تاسی از این سنت الهی، آخرین جمعه این ماه عزیز را امام راحلمان(ره)، روز قدس نامید تا آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف هر سال نو شود و در تودرتوی حوادث و روزمرگی‌های دنیا نخشکد. امروز گاه اراده‌هاست؛ زمانی برای نشان دادن دلبستگی هر مسلمان و بالاتر از آن هر انسان آزاده‌ای به مبارزه در برابر بیداد.

هرچند به علت شرایط خاص کرونایی در کشور، امسال از شیرینی حضور پرشور در راهپیمایی عزت‌آفرین و دشمن‌شکن روز قدس محرومیم لیکن فراتر از وظیفه شرکت در این حرکت نمادین، لازم است بکوشیم روز قدس در تمام روزهای زندگی‌مان تجلی یابد. مگر نه اینکه گفته‌اند هر زمان عاشورا و هر مکان کربلاست؟! بنابراین مسلمانان متعهد و راستین عالم، باید از همه ظرفیت خود برای از بین بردن «غده سرطانی» صهیونیزم استفاده کنند.

به نظر می‌رسد در موضوع فلسطین، تلاش برای روشنگری مهم‌ترین وظیفه امروز ماست. اگر ملت‌های دنیا که در دروغ‌های رسانه‌ای استکبار محاصره شده‌اند، به معنای واقعی کلمه از پوچی و تباهی این رژیم کودک‌کش و خوی حیوانی سران آن مطلع شوند و فریب تاریخ برساخته آن را بشناسند، به دست آزادی‌خواهان جهان موجی به راه خواهد افتاد که به یاری حضرت حق، نتیجه آن رهایی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف خواهد بود.

در پایان یاد و راه شهدای بزرگ مقاومت و در راس آنان سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی، سردار محمد حجازی و شهیدان همدانی و حججی و سایر شهدا و مجروحان محور مقاومت را که مردانه در میدان ایستادند و بار مبارزه با این رژیم سفاک را که به فرموده رهبر معظم انقلاب «یک پادگان تروریستی علیه ملت فلسطین و دیگر ملت‌های مسلمان است» بر دوش کشیدند گرامی می‌داریم و از یگانه متعال می‌خواهیم ما را در عمل به اسلام ناب محمدی و اجرای آموزه‌های بلند آن در همه عرصه‌های فردی و اجتماعی توفیق دهد.

«وَیَنصُرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا»/ سوره فتح، آیه ۳

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: