مدیر کل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران خبر داد:

تدوین نظام جامع آماری با همکاری مرکز آمار ایران

تدوین نظام جامع آماری با همکاری مرکز آمار ایران
کدخبر : 546818

مدیر کل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران از تدوین نظام جامع آماری خبر داد و گفت: با اجرایی کردن این نظام در کلیه سطوح ستادی و استانی 40 داشبورد آماری با ابزارهای فناوری هوش تجاری تولید شده است.

به گزارش شما و اقتصاد ، مهندس امیرحسین حبیبیان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران ضمن تبریک فرا رسیدن اول آبان ماه روز آمار و برنامه‌ ریزی بیان کرد: با ارزیابی مرکز آمار ایران، سازمان بیمه سلامت در سالجاری به عنوان دستگاه برتر در حوزه آمار معرفی شده است که این موفقیت را به کلیه همکاران ستادی و استانی تبریک می گویم.

 وی ادامه داد: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای تکالیف قانونی خود یعنی ماده ۱۰ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و بند "ت" ماده ۶۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور و منطبق بر استانداردهای تدوین نظام آماری کشور، با همکاری مرکز آمار ایران اقدام به تدوین نظام جامع آماری کرده است.

 مدیر کل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران افزود: با اجرایی کردن این نظام در کلیه سطوح ستادی و استانی ۴۰ داشبورد آماری با ابزارهای فناوری هوش تجاری تولید شده و همکاری تنگاتنگی با مرکز آمار ایران در تامین به موقع آمار و اطلاعات مورد نیاز آن مرکز داشته است.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: