صندوق تامین خسارت های بدنی/

دیدار همسر مرحوم کبیری پرویزی کارشناس صنعت بیمه با مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی

دیدار همسر مرحوم کبیری پرویزی کارشناس صنعت بیمه با مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی
کدخبر : 549732

دیدار همسر مرحوم بهمن کبیری پرویزی فعال اجتماعی و کارشناس با سابقه صنعت بیمه با مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در راستای پیگیری ومساعدت در تسریع پرداخت خسارت آن مرحوم صورت گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی؛ طی دیدار مهندس مجید بهزادپور با همسر مرحوم کبیری پرویزی از درگذشت نابهنگام این عزیز در هنگام خدمت و شرکت در همایش روز بیمه اظهار داشت: این ضایعه را به خانواده محترم ایشان و جامعه رسانه ای و صنعت بیمه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات الهی را خواستارم.

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی بیان کرد : درگذشت کبیری پرویزی کارشناس با اخلاق، صدیق، دلسوز باعث تأثر و تأسف فراوان صنعت بیمه گردید. خدمات و فعالیت‌های ایشان در حوزه صنعت بیمه که همچون مشاوری توانمند بود و در امور حقوقی و دعوی‌های مربوط به حوزه کارفرما و کارگری راهنمایی قابل اطمینان و دلسوز برای مردم بود.

مهندس بهزادپور با اشاره به سال‌های فعالیت حرفه‌ای کبیری پرویزی تصریح کرد : ایشان نقش قابل توجهی در تبیین مسائل فرهنگ بیمه داشت و ترویج آن را با جدیت و پشتکار پیگیری می‌کرد و پژوهش‌های ایشان در مجلاتی همچون تازه‌های جهان بیمه و بیمه در توسعه بر کسی پوشیده نیست.

در خاتمه مدیر عامل صندوق ضمن  دستور  تسریع در پرداخت دیه این فعال رسانه و بیمه اظهار امیدواری نمود در کوتاه ترین مدت ممکن اقدامات این امر صورت پذیرد.       

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: