مدیرعامل بیمه رازی در نشست خبری با خبرنگاران مطرح کرد:

تبیین مسیر جدید بیمه رازی با تکیه بر ۵ چرخش استراتژیک

تبیین مسیر جدید بیمه رازی با تکیه بر 5 چرخش استراتژیک
کدخبر : 575230

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه ویژگی بیمه رازی پایبندی و ایفای به موقع تعهدات است، گفت: بیمه رازی با تکیه بر پنج چرخش استراتژیک مسیر جدیدی را از انتهای سال ۱۳۹۹ برای خود ترسیم کرده است.

به گزارش شما و اقتصاد: دکتر علی جباری در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه شرکت بیمه رازی طی دو سال گذشته با انتخاب مسیر مناسب و تدوین استراتژی‌های عملیاتی، عقب افتادگی خود از بازار را جبران کرد، اظهار داشت: برنامه ریزی بیمه رازی بر پایه پنج چرخش استراتژیک تدوین شد که نماینده و شعب در راس امور قرار دارند و در کنار آن با اصلاح ساختار شرکت، اتفاقات مناسبی همچون افزایش سرمایه، افزایش سهم نگهداری و کسب مجوز توانگری مالی برای شرکت بیمه رازی به ارمغان آمده است.

تحقق ۱۲۰ درصد از بودجه رازی طی ۱۰ ماه
مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر اینکه ساختار شرکت متناسب با شرایط بازار بازطراحی شده است، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ درصد بودجه برنامه ریزی شده سال ۱۴۰۱ شرکت بیمه رازی طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری محقق شده است.

وی در رابطه با ارائه خدمات به‌روز به سازمان‌ها و دستگاه‌های تاثیرگذار بر اقتصاد کشور گفت: شرکت بیمه رازی با تکیه بر چرخش استراتژیک بازاریابی منفعلانه به سمت بازاریابی هجومی با تاکید بر اصلاح ترکیب پرتفو شرایط جدیدی را برای خود رقم زد و در بازار بیمه سهم قابل توجهی در زمینه خرده فروشی و ارائه خدمات به پروژه‌های بزرگ از آن خود کرده است.

خدمات بیمه رازی به صنایع بزرگ
علی جباری ادامه داد: بیمه رازی در حال حاضر به صنایع بزرگ و حوزه‌های زیرساختی کشور خدمات بسیار مناسبی را به ارائه می‌کنند که خوشبختانه منجر به رشد جایگاه شرکت بیمه رازی در بازار و صنعت بیمه شده است. ۳۵ درصد پرتفوی شرکت بیمه رازی مربوط به بیمه درمان است و این موضوع به معنای آن نیست که بیمه رازی تنها بیمه درمان عرضه می‌کند بلکه از طریق بیمه درمان پرتفوی قابل توجهی را از دستگاه‌های مختلف جذب کرده و عاملی شده تا مشتریان بزرگ به مشتریان وفادار شرکت بیمه رازی تبدیل شوند.

وی اضافه کرد: مشتریان وفادار بیمه رازی در پی دریافت خدمات به‌روز و متفاوت در این شرکت ماندگار شده‌اند و در حال حاضر ویژگی بیمه رازی پایبندی و ایفای به موقع تعهدات است.

مدیرعامل بیمه رازی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیمه رازی در صدور بیمه‌نامه‌های مهندسی، انرژی، باربری، پول و عمر رشد قابل توجهی داشته است و این در حالی است که بیمه رازی در رشته‌هایی همچون انرژی و باربری به عنوان یکی از بازیگران اصلی این حوزه شناخته می‌شود. در کنار توجه به رشته‌های شاخص، بیمه رازی با نگاه به شعار سال از ابتدای سال جاری برنامه مشخصی برای ارائه خدمات بیمه‌ای و طراحی بسته‌های بیمه‌ای برای شرکت‌های دانش بنیان را در دستور کار قرار داد و قراردادی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسانده که در قالب این قرارداد در کنار ارائه خدمات به این معاونت، شرکت‌های دانش بنیان تحت نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌توانند از خدمات شرکت بیمه رازی بهره‌مند شوند.

طراحی بسته‌های بیمه‌ای برای شرکت‌های دانش بنیان
علی جباری برنامه امکان بیمه رازی را برای پوشش ریسک‌ فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بیمه‌نامه با طراحی متفاوت و به‌روز عنوان کرد و افزود: در سال جاری با تکیه بر فعالیت شرکت‌های دانش بنیان شبکه خدمات برخط بیمه رازی طراحی و در مراحل تست ارائه خدمات بیمه‌های درمان قرار دارد و امید است تا انتهای سال این بخش از فعالیت برخط بیمه رازی به صورت داخلی راه اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از چرخش‌های استراتژیک بیمه رازی توجه ویژه به ارائه خدمات برخط است که این مهم تمام مراحل مشاوره، صدور، ارزیابی خسارت و پرداخت خسارت را پوشش خواهد داد و دستاورد بسیاری خوبی برای شرکت با هدف تسهیل گری در صدور و ارائه خدمات خواهد بود.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اینکه بیمه رازی در دل قراردادهای خود توجه ویژه‌ای به شعار سال، مسائل مرتبط با کشور دارد که در این رابطه باید تاکید شود، اضافه کرد: بیمه رازی در سال گذشته با ارائه خدمات متفاوت سازمان‌های مختلفی که فعالیت آن‌ها نسل‌های آینده را تحت تاثیر قرار می‌دهد، تحت پوشش قرار داده و از آن‌ها می‌توان به قرارداد جنگلبانی، محیط بانی و سازمان محیط زیست اشاره کرد.

صفر شدن زیان انباشته بیمه رازی تا آخر سال
علی جباری، درباره زیان انباشته این شرکت اظهار کرد: تلاش می‌کنیم زیان انباشته یک دهه گذشته بیمه رازی را تا پایان سال ۱۴۰۲ به صفر برسانیم. او در عین حال از عبور بیمه رازی از بحران نقدینگی و عملکردی خبر داد و گفت: آینده این شرکت را روشن می‌بینیم.

این عضو هیات مدیره بیمه رازی با اشاره ۵ چرخش بنیادین، ۱۵ هدف کلان و ۲۰ راهبرد اجرایی بیمه رازی در دوران مسئولیت‌اش اظهار کرد: سازمان اداری و ساختار نیروی انسانی بیمه ارزی در ۲ سال گذشته اصلاح و به سمت شعبه‌محوری و نماینده‌محوری تغییر کرده و سرمایه شرکت هم ۷ برابر شده و پس از ۱۸ سال این شرکت موفق به اخذ مجوز قبولی اتکایی شده است و ظرفیت نگهداری ریسک یا حق بیمه هم بهبود یافته است.

مدیرعامل بیمه رازی سیاست دیگر این شرکت را حضور در طرح‌های بزرگ از جمله طرح‌های انرژی و ولادی عنوان و اعلام کرد: هدف‌گذاری شرکت این است که جزو ۵ شرکت برتر صنعت بیمه قرار گیرد.

وی با اشاره به همراهی سهامداران و همدلی هیات مدیره برای رفع چالش‌ها از رشد سودآوری این شرکت و همچنین افزایش ۱۲ درصدی دارایی‌ها خبر داد و اظهار کرد: هر شرکت بیمه‌ای فراز و نشیب‌هایی داشته و ما در تلاش هستیم تا مشکلاتی که از گذشته به ارث رسیده را به تدریج حل کنیم. چشم‌انداز روشنی برای بیمه رازی متصور هستیم.

راز بازده منفی سهام رازی
مدیر عامل بیمه رازی در واکنش به پرسشی مبنی بر بازده منفی ۱۴ درصدی سهام این شرکت از ابتدای امسال، اظهار کرد: از ابتدای سال شاخص بورس در حالت نوسانی قرار داشت و برای اغلب صنایع این چالش حاکم بوده است، اما مهم این است که بیمه رازی در شاخص‌های عملیاتی خود رشد داشته به طوری‌که در نه ماهه سال جاری نسبت به ۱۲ ماهه سال گذشته در شاخص حق بیمه تولیدی بیش از ۴۲ درصد، در شاخص سود خالص۱۱۹ درصد رشد و در مجموع دارائی ها نیز ۳۲ درصد رشد تجربه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: