رپرتاژ اگهی

قطعات خودروهای چینی را از کجا بخریم؟

قطعات خودروهای چینی را از کجا بخریم؟
کدخبر : 560588

این روزها شمار خودروها در شهر از جمعیت مردم هم بیشتر شده است. در این بین، محبوبیت خودروهای چینی هم رو به افزایش است.

 به همین دلیل نیاز به تعویض قطعات خودرو و لوازم یدکی بیش از پیش احساس می‌شود. بنابراین بیشتر افراد به دنبال فروشگاه‌هایی هستند که بتوانند خرید آنلاین قطعات جک   و دیگر خودروهای چینی را انجام دهند. در این مطلب به بررسی ویژگی‌های لوازم یدکی خودرو چینی و خرید قطعات خودرو می‌پردازیم. در انتها نیز بهترین فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی را معرفی خواهیم کرد.

 

لوازم یدکی خودروهای چینی

در چند سال اخیر، بازار خودروهای چینی در کشور بسیار محبوب شده است. این خودروها، کیفیت‌های خوبی دارند و از نظر بودجه، متناسب‌تر از ماشین‌های اروپایی هستند. به همین دلیل، نیاز به فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودروهای چینی نیز در بازار بیش از پیش احساس می‌شود. بنابراین، نیاز به تامین این قطعات و لوازم یدکی هم احساس می‌شود.

لازم است بدانید که هر چقدر هم از خوردو خوب نگهداری کنید، باز هم عواملی مانند استهلاک خودرو شما را مجبور به تعویض قطعات خودرو می‌کند. خودروهای چینی هم از این مساله مستثنی نیستند. علاوه بر این، تنوع این خودروها هم زیاد بوده و فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو باید قطعات خودروهایی مانند برلیانس، چانگان، لیفان و ام وی ام را تامین کنند.

 

آیا کیفیت لوازم یدکی خودروهای چینی خوب است؟

این باور غلط در جامعه و در دنیا وجود دارد که جنس چینی کیفیت ندارد اما این گزاره صحیح نیست. اجناس و قطعات چینی، گرید‌بندی‌های کیفی مختلفی دارند و می‌توانند با اجناس آمریکایی هم رقابت کنند. فروشگاهی که می‌خواهید از او خریداری کنید، باید دارای قطعات باکیفیت چینی باشد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تا قبل از خرید تحقیقات و بررسی‌های خود را انجام دهید تا برای جنس بی‌کیفیت هزینه نکنید.

به عنوان مثال اگر برای خرید لوازم یدکی لیفان به سراغ یک برند شناخته شده بروید، احتمال اینکه کیفیت قطعات خودرو پایین باشد، بسیار کم است. علاوه بر این همیشه هنگام خرید به سراغ فروشگاه‌های معروف بروید. این کار تضمین خوبی برای خرید لوازم باکیفیت است.

همچنین همیشه بعد از خرید می‌توانید بارکد یا شماره سریال که روی بسته بندی قطعه بوده را پیگیری کنید. برای این کار باید وارد سایت آن برند شده و سریال را وارد کنید. در صورتی که قطعه اورجینال باشد، از این طریق می‌توانید متوجه شوید.

فروشگاه‌های لوازم یدکی خودروهای چینی باید علاوه بر حفظ تنوع قطعات، کیفیت خوبی هم داشته باشند. اگر کیفیت قطعات کم باشد، باید هر چند وقت یکبار آن‌ها را دوباره تعویض کرد. بنابراین، هزینه زیادی را متحمل خواهید شد. به همین دلیل، یکی از وظایف رانندگان و صاحبان خودروهای چینی این است که به دنبال فروشگاه‌های باکیفیت و مطلوب باشند.

 

خرید لوازم یدکی خودروهای چینی

یکی از ساده‌ترین راه‌های برای خرید قطعات خودرو این است که به سراغ خرید آنلاین بروید. این کار نه تنها وقت کمتری از شما می‌گیرد، بلکه امکان پیگیری قطعه را هم برای شما فراهم می‌کند. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم یدکی از جمله، یدک مارکت برای خرید قطعات یدکی خودرو لیفان 520، برلیانس اچ 330، جک S5 و ام وی ام ایکس 33 مناسب هستند.

قیمت لوازم در این فروشگاه‌ها معقول بوده و نه گران است و نه بی دلیل ارزان و بی‌کیفیت. قیمت مناسب و مقرون به صرفه دقیقا همان چیزی است فروشگاه‌های معتبر مانند یدک مارکت ارائه می‌دهند. در هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای چینی حتما دقت کنید که تاریخ تولید حتما سالم باشد. در صورتی که تاریخ تولید درج نشده یا مخدوش شده باشد، این امکان وجود دارد که قطعه تقلبی باشد. البته اگر برای خرید به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید، هیچوقت چنین مشکلی پیش نمی‌آید.

خودرو

چه نکاتی را باید هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای چینی در نظر بگیریم؟

در قدم اول باید کیفیت قطعات خودرو را مدنظر قرار دهید. در خرید لوازم و قطعاتی که مربوط به اتومبیل هستند، همیشه درجه کیفی را در اولویت قرار دهید. قطعات داخلی اتومبیل به طور مستقیم روی امنیت آن هم موثر هستند، پس هیچگاه کیفیت را فدای کمیت و قیمت نکنید.

برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی حتما به سراغ برندهای معتبر بروید. در حال حاضر و در بازار، می‌توان بسیاری از برندهای ناشناخته و جدید را پیدا کرد که قطعات را با نصف قیمت اصلی به فروش می‌رسانند. با این حال اگر به سراغ برندها و فروشگاه‌های معتبر مانند یدک مارکت بروید، خرید امن‌تری خواهید داشت. برای اطمینان از اعتبار فروشگاه هم می‌توانید سابقه فعالیت و رضایت مشتریان را ملاک قرار دهید.

علاوه بر دو مورد گفته شده، داشتن گارانتی و ضمانت هم اهمیت دارد. محصولات باید تا 7 روز گارانتی مرجوع کردن داشته باشند. بنابراین یکی دیگر از راه‌های شناخت جنس باکیفیت این است که آن‌ها حتما ضمانت دارند. در زمان خرید هم فراموش نکنید که ضمانت‌نامه را از فروشگاه تحویل بگیرید.

امکان خرید آنلاین، یکی دیگر از موارد معتبر بودن فروشگاه‌های عرضه کننده قطعات و لوازم یدکی است. به عنوان مثال برای خرید آنلاین قطعات ام وی ام می‌توانید به راحتی وارد سایت شده و لیست خرید خود را تکمیل کنید.

 

لوازم یدکی خودرو را از کجا بگیریم؟

فروشگاه‌های زیادی در سراسر کشور قطعات خودرو چینی را ارائه می‌دهند اما همه آن‌ها کیفیت لازم را ندارند. فروشگاه اینترنتی یدک مارکت ارائه دهنده لوازم یدکی خودروهای چینی شامل لیفان، چانگان، ام وی ام، جک و دانگ فنگ است. این فروشگاه قابلیت ارسال فوق سریع به سراسر ایران را دارد. اگر در تهران حضور داشته باشید، کلیه سفارشات دو ساعته به دست شما می‌رسد. این مدت زمان برای سفارشات اطراف تهران یک روزه و برای دیگر شهرها بین 48 تا 72 ساعت است. همچنین ضمانت بازگشت وجه و تضمین اصالت کالا را برای تک تک مشتریان دارد. با سفارش قطعات خودرو از یدک مارکت، این کالاها به صورت رایگان به دست شما می‌رسد.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شماواقتصاد مسئولیتی بابت آن ندارد .. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: