شهرداری تهران/

سایه تخریب بر سر انتصابات زاکانی در شهرداری

سایه تخریب بر سر انتصابات زاکانی در شهرداری
کدخبر : 548462

یادداشت وارده/

یکی از روش های منفعل کردن و از کار انداختن یک مجموعه خدماتی هجمه های روزانه به آن است که وقت و ذهن سیستم مدیریت را درگیر مسایل حاشیه ای کند و آن مجموعه را از وظیفه خدمت رسانی خود دور کند و در نهایت زمانی که در روند خدمت رسانی به شهروندان اخلال ایجاد شد دوباره از همان ناحیه با تیترهای تخریبی ناکارآمدی مجدد فتح بابی برای تخریب فراهم شود.

زاکانی از روزی که سکان شهرداری تهران را در دست گرفته بیشتر از سمت اصلاح طلبان خوراک ساز برای رسانه های معاند انگلیسی و سعودی به هر نحوی دست به تخریب می زنند، از انتصاب داماد زاکانی به عنوان مشاور بدون حقوق گرفته تا انتصاب رییس سازمان زیباسازی با تیتر های همچون مدیر یک سایت مداحی رییس سازمان زیباسازی شد.

حال در جدیدترین تخریب هماهنگ و زنجیره ای خود با تیترها و متن های یکسان که معلوم است هزینه و خوراک از محلی یکسان تامین می شود دست به تخریب شهردار و انتصاب مهدی شایسته به عنوان مدیرعامل جدید مترو تهران زده اند. اینبار سابقه مدیرعامل جدید مترو را هدف گرفته و مسیر تخریب را درعدم توانایی و آشنایی مدیرعامل جدید با مسایل فنی و اجرایی مترو می دانند. البته که جریان تخریب فقط بخشی از سوابق مدیرعامل جدید مترو را منتشر می کنند و از نوشتن متن کامل رزومه ایشان که دقیقا مرتبط با مسایل مدیریتی است اجتناب می کنند.

 

WhatsApp-Image-2021-11-23-at-13.21.59-1024x1024

اول باید گفت که این عزیزان مثل اینکه حافظه تاریخی خود را از دست داده و انتصاب های بی ربط زمان شهرداری تمام اصلاحات دوره حناچی شهردار سابق تهران را فراموش کرده اند و یا در آن زمان زبان در کام فرو برده و صرفا هزینه های ریپورتاژهای تبلیغی جناح خود را از جیب مردم تهران تامین می کردند.

دوم اینه علم مدیریت برای مدیریت یک مجموعه کافیست و قرار نیست شخصی که منصوب می شود خود بیل و کلنگ در دست گرفته و وارد گود شود و زمین را بکند، در علم مدیریت روز دنیا فردی که توانایی و کارنامه مدیریت یک مجموعه را داشته باشد به کار گمارده می شود تا بتواند اجزای یک سیستم را با کمک علم مدیریت کارآمد کند تا روند خدمت رسانی به بهترین شکل انجام شود.

مهدی شایسته با مدرک دکترای مدیریت از دانشگاه تهران و کارنامه مدیریتی همچون مجری طرح یکپارچه سازی و مانیتورینگ شرکت ملی صنایع پترو شیمی ایران، معاون طرح و برنامه و بودجه سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی و مدیرکل برنامه ریزی و نظارت حوزه ریاست سازمان صدا و سیما و چندین سمت دیگر در حوزه های مدیریتی از نگاه تخریب گران چطور توانایی مدیریت متروی تهران را ندارد!؟

مساله مهمی که از نگاه تخریب گران برای عموم مردم پنهان می شود این است که مدیرعامل صرفا باید توانایی مدیریت یک مجموعه با بکارگیری علم روز مدیریت را داشته باشد نه اینکه خود وارد مباحث اجرایی و فنی وشود، این یعنی اینکه یک مدیر باید بتواند توانایی بکارگیری متخصصین این حوزه را داشته باشد تا خدمات شایسته ای در حوزه های مختلف ارائه شود. 

 

 

منبع: ملت بیدار آنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: