توسط شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد:

اجرای رزمایش احسان و همدلی در ماه مبارک رمضان

 اجرای رزمایش احسان و همدلی در ماه مبارک رمضان
کدخبر : 541970

به گزارش شما و اقتصاد: 5000 بسته غذایی به ارزش 30 میلیارد ریال به خانواده های کم برخوردار در شهرستان های خواف و رشتخوار توسط شرکت اپال پارسیان سنگان خواف توزیع شد.

به گزارش شما و اقتصاد: حسین سنجرانی فرماندار خواف اظهارکرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، برای نشاندن لبخند بر لبان خانواده های نیازمند، رزمایش احسان و همدلی در مجتمع اپال پارسیان سنگان برگزار شد.

فرماندار خواف ضمن قدردانی از مشارکت همیشگی  شرکت اپال پارسیان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی در اقدامات انسان‌دوستانه خاطرنشان کرد: در این مرحله تعداد ۵۰۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین خانواده های کم برخوردار و نیازمند شهرستان های خواف و رشتخوار توزیع گردید.

فرماندار خواف یادآور شد:بسته های مذکوربا مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه، شرکت سرمایه گذاری پارسیان و مجتمع اپال پارسیان تهیه شده که جهت توزیع به  دفتر امامان محترم جمعه شهرستان های خواف و رشتخوار به عنوان رئیس مواسات دوشهرستان، تحویل می گردد که از این ۵۰۰۰ بسته غذایی، تعداد ۳۵۰۰عدد در شهرستان خواف و ۱۵۰۰عدد در شهرستان رشتخوار توزیع می گردد.

گفتنی است؛ شرکت مذکور از ابتدای شیوع ویروس کرونا و در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب تاکنون ۱۱ هزار بسته حمایتی با عنوان کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع کرده است.

 

 

 

 

 

روابط عمومی فرمانداری شهستان خواف

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: