مدیر واحد فرآوری گهرزمین:

ثبت بیشترین رکورد در تاریخ خطوط کنسانتره گهرزمین در اردیبهشت ماه سال جاری

ثبت بیشترین رکورد در تاریخ خطوط کنسانتره گهرزمین در اردیبهشت ماه سال جاری
کدخبر : 542579

به گزارش شما و اقتصاد: ارزش افزوده کنسانتره تولیدی گهرزمین به عنوان متولی تأمین خوراک کارخانه گندله سازی میزان قابل توجهی است.

به گزارش شما و اقتصاد: مهندس حسین کامجو مدیر واحد کنسانتره شرکت گهرزمین با اشاره به برنامه های این حوزه گفت: هدف تعریف شده این واحد در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها، شکست رکورد تولید سالیانه کنسانتره با رعایت اصل صیانت از تجهیزات می‌باشد. خوشبختانه با همت نیروهای توانمند این حوزه و شرکت نظم آوران توانسته ایم با کسب رکورد بیش از ۴٣٠ هزار تن در فروردین ماه سال جاری کار را آغاز کنیم و در اردیبهشت ماه با کسب رکورد ۴۴۷۵۹۳ تن بیشترین رکورد در تاریخ خطوط کنسانتره گهرزمین را ثبت نمودیم. 

 وی با اشاره به محوریت رشد کمیت تولید، کیفیت تولید و تقویت زیرساخت ها در واحد کنسانتره بیان کرد: در بحث کمیت تولید، فارغ از موضوع تحویل و راه‌اندازی خط ٣ کنسانتره، قصد داریم در ادامه اجرای سیستم افزایش ضریب دسترسی تجهیزات که از سال گذشته استارت خورده است، زمان تعمیرات پیش‌بینی نشده (اضطراری) تجهیزات را به حداقل ممکن کاهش دهیم و در نتیجه افزایش میزان تولیدی فراتر از ظرفیت نامی کارخانجات کنسانتره داشته باشیم. همچنین قصد داریم در صورت تامین بودجه، اقدام به تعویض شیرهای اسلاری خطوط کنسانتره از دستی به نیوماتیک نماییم که این امر باعث تسهیل و تسریع تعویض پمپ‌های اسلاری حین تولید شده و باعث افزایش میزان کنسانتره تولیدی خواهد شد. 

 مهندس کامجو در ادامه افزود: جهت افزایش کیفیت کنسانتره برنامه افزایش بلین کنسانتره و کاهش گوگرد آن را که از سال گذشته شروع کرده‌ایم، تکمیل خواهیم نمود تا بتوانیم به وظیفه خود پیرامون تأمین خوراک باکیفیت کارخانه گندله سازی ادامه دهیم. 

 وی با اشاره به طرح های توسعه ای در حوزه زیرساخت کنسانتره عنوان کرد: از مهمترین طرح ها در این حوزه می توان به طرح اجرای حوضچه استحصال آب سر ریز کارخانجات جهت کاهش مصرف آب و همچنین طرح ساخت و اجرای کمپرسور روم پشتیبان خطوط کنسانتره اشاره کرد. طرح مهم دیگر نیز اجرای خط لوله تیل تیکنر خطوط کنسانتره به سمت سد باطله جدید بوده که در دست اقدام می‌باشد. 

 مدیر واحد کنسانتره در پایان خاطر نشان کرد که با توجه به سیاست‌های کلی کشور مبنی بر جلوگیری از خام فروشی سنگ آهن و تکمیل چرخه فولاد در داخل کشور، ارزش افزوده کنسانتره تولیدی گهرزمین به عنوان متولی تأمین خوراک کارخانه گندله سازی میزان قابل توجهی است و خوشحالیم که در راستای اهداف کلی کشور نقشی ارزنده را ایفا می‌کنیم.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: