رکورد تولید ماهیانه در مجتمع صنعتی اسفراین، بازهم شکسته شد

رکورد تولید ماهیانه در مجتمع صنعتی اسفراین، بازهم شکسته شد
کدخبر : 554031

دکتر علی ملک مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین با اعلام این خبر اظهارداشت: همزمان با اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز شهدا، رکورد تولید 15015 تن محصول نهایی در اسفند ماه در این مجتمع شکسته شد.

به گزارش شما و اقتصاد: به شکرانه این موفقیت بزرگ، نماز جماعت ظهر و عصر و نماز شکر با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدموسوی، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی، مدیرعامل مجتمع و جمع کثیری از کارکنان مجتمع صنعتی اسفراین در محل سالن تولید این مجتمع اقامه شد و از فرزندان شهید شاغل در این مجتمع با اهدا لوح به مناسبت روز بزرگداشت شهدا تقدیر شد.

 دکتر علی ملک با اشاره به اینکه این مجتمع، نمونه بارز تحقق شعار مانع زدایی و رفع موانع تولید در کشور است اظهار داشت: جهادگران عرصه تولید در مجتمع صنعتی اسفراین، موفق به ثبت رکورد تولید ۱۵۰۱۵ تن محصول نهایی در اسفند ماه شدند و این در حالی است که رکورد قبلی این مجتمع به میزان ۱۴۰۱۴ تن محصول نهایی در آبان ماه به ثبت رسیده بود.

مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین با بیان اینکه این رکورد، بالاترین میزان تولید ماهیانه از ابتدای راه‌اندازی تاکنون است، افزود: این رکورد که در سایه محدودیت‌ها و مشکلات بسیاری همچون تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا به دست آمده، نشان از اراده تولید در سخت‌ترین شرایط در مجتمع صنعتی اسفراین است؛ اما با حمایت مجموعه توانستیم تولید و شرایط کیفی را حفظ کرده و برای بار سوم، رکورد تولید خود را در سال جاری محقق نماییم.

دکتر علی ملک، ضمن عرض خداقوت به خانواده بزرگ مجتمع صنعتی اسفراین گفت: همت جمعی و تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی شما عزیزان با استعانت از خداوند متعال و با همدلی و مهربانی کلیه کارکنان به ثمر نشست و بار دیگر این درک متقابل و انسجام کارگروهی با شکسته شدن رکورد تولید ماهیانه در اسفند ماه تجلی یافت.

گفتنی است مجتمع صنعتی اسفراین، سیاست‌های کلان خود را با افزایش شمار تولیدات، همراه با حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات با استاندارد های روز توانسته است با تولید و تحویل قطعات خاص و پیچیده علاوه بر افزایش قدرت ملی کشور، صنایع مهم و استراتژیک کشور را حمایت نموده و با ورود به عرصه قطعه سازی از خام فروشی فاصله بگیرد. 

لازم به ذکر است این مجتمع در سال "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" توانسته است علاوه بر تحقق شعار سال و فائق شدن بر مشکلات جاری، گامی جدی در ارائه خدمات رفاهی و پرسنلی و مسئولیتهای اجتماعی در سطح شهرستان اسفراین بردارد.

روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: