پیش بینی قیمت دلار / قیمت باورنکردنی دلار در راه است

پیش بینی قیمت دلار / قیمت باورنکردنی دلار در راه است
کدخبر : 536864

روز دوشنبه دلار ۷۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۵ هزار و ۸۳۰ تومان رسید. قیمت دلار امروز در بازار متشکل هم ۲۵,۳۳۵ تومان ثبت شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

روز دوشنبه دلار ۷۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۵ هزار و ۸۳۰ تومان رسید. قیمت دلار امروز در بازار متشکل هم ۲۵,۳۳۵ تومان ثبت شد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

 

در این مورد اقتصادنیوز هم نوشت: در ابتدای دیروز میزان فروش‌ها در بازار ارز زیاد بود. برخی معامله گران عنوان می‌کردند که فروشهای هیجانی در واکنش به خبر احتمال بررسی دوباره لوایح گروه ویژه اقدام  مالی در مجمع تشخیص مصلحت، بالا رفته بود. با این حال، این خبر در ابتدای روز چند بار تکذیب شد و در ادامه روز بازار داخلی بیشتر متاثر از نرخ حواله درهم نوسان خاصی را تجربه نکرد.

 


خبرداغ : سلفی عاشقانه بابک جهانبخش با همسرش قبل از عمل قلب باز + عکس


 

حواله درهم در روز دوشنبه توانست محدوده ۷ هزار و ۱۰۰ تومانی را حفظ کند و خبری از افت هیجانی نبود. در نتیجه این اتفاق، ‌معامله‌گران بازار داخلی هم با احتیاط بیشتری رفتار کردند و خریدو فروش‌های خود را کاهش دادند. به گفته فعالان، به طور کلی در روزهای اخیر بازار ارز حالت رکودی پیدا کرده است و این مساله در  کاهش نوسانات بازار هم مشهود است. عمده نوسانات بازار در دو روز اخیر بین دو محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان صورت گرفته است. کاهش نوسانات به تدریج، سفته بازان را از بازار خارج خواهد کرد.

 

 

 

دنیای اقتصاد هم نوشت: گفته می‌شود که بسیاری از معامله‌گران در انتظار آغاز به کار دولت جدید آمریکا هستند و سعی می‌کنند تا آن زمان اقدام به معامله خاصی نکنند. به نظر می‌رسد در شرایط کنونی تنها معامله‌گران کوتاه‌مدت در بازار فعال هستند و سعی می‌کنند از نوسانات دلار در فواصل کوتاه قیمتی کسب سود کنند. به‌عنوان مثال، بسیاری در بازار ارز دلار را روی مرز ۲۶ هزار تومانی به فروش رساندند و بعد در محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ خریدار شدند. اگر قیمت افت بیشتری را تجربه کند، ‌آنها حاضر هستند با ضرر اندکی، خرید خود را خالی کنند.

 

 

منبع : تجارت نیوز 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: