تیپ عجیب نفیسه روشن بغل فوتبالیست معروف + عکس

تیپ عجیب نفیسه روشن بغل فوتبالیست معروف + عکس
کدخبر : 540590

عکسی که نفیسه روشن با خداداد عزیزی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. نفیسه روشن از همان بچگی به بازیگری علاقمند بود و آرزویش این بود که روزی بتوانن بازیگر شود، و زمانی که خواست وارد دنیای بازیگری شود نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه او را بسیار تشویق کردند.
 
 

عکسی که نفیسه روشن با خداداد عزیزی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.

 
 

تصویر

 
 
نفیسه روشن بازیگر زن ایرانی که این روز‌ها با اعلام خبر طلاقش حسابی وارد حاشیه شده با به اشتراک گذاشتن یک پست احساسی از همسرش عذرخواهی کرد و ادعا‌های عجیبی را مطرح کرد:

سلام عزیزم ... خواستم ازت دلجویی کنم، ببخش که این چند روزه یه مشت آدم احمق و بی سواد و کثیف فضای مجازی دلتو شکوندن ...، چون به حق کثیفن و از تیتر کثیف نون میخورن ... حرف‌های منو به تو نسبت دادن، میخوام جلوی دنیا بگم که تو صبورترین و مهربون‌ترین مرد دنیا بودی ... با شعورترین و با ادب‌ترین ...، ولی افسوس که گول اطرافیان رو خوردیم حتی تو کارمون ... هر دو با هم نه تو جدا شدی نه من ... یه مشت کثافت مجازی و حقیقی جدامون کردن، آدمایی که همش توی دایرکت‌های آدمای متاهلن ... از خودی تا غریبه ... که نه اشک‌های تو رو دیدن نه اشک‌های من ... ۴ سال از نبودن کنار من گذشت، ولی تو همچنان مرد بمون ... خوشبختیت آرزومه که ببینم تیکه شدن حسودات رو ... دیگه مرد نداریم ... از نظر من جز تو مرد ندیدم. تا آخر عمر به ادب و شعورت افتخار میکنم ... حالا منتظر ببینم با شرف کیه که اینو تیتر کنه
خانم نفیسه روشن این متن رو به همراه یک ویدیو از کابین خلبانی که احتمالا متعلق به همسرشون بوده به اشتراک گذاشتند.
 
 

طلاق نفیسه روشن

 

 

ماجرای طلاق نفیسه روشن

 
 
نفیسه روشن هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون خبر از جدایی از همسر خلبانش داد. نفیسه روشن که اخیرا در بیمارستان بهمن تهران به منظور انجام عملی جراحی بستری شده بود، با انتشار لایو و تصاویری از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی اش در روزهای پایانی دی ماه ۹۹ کرونایی تهران، میلیون ها فالوئرش را تحت تاثیر قرار داد.

نفیسه روشن، متولد سیزدهم اردیبهشت ماه سال شصت و یک در محله باغ صبا تهران است. مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی دارد اما وارد عرصه بازیگری شد.
 

نفیسه روشن را در سال نود و هفت در فیلم با تو می مانم از محمد رصا یکانی دیدیدم. در لازانیا و تحته گاز نیز حضور یافته بود. نخستین حضور تلویزیونی نفیسه روشن مربوط به سریال روزهای به یاد ماندنی از همایون شهنواز بود.
 

پس از آن در فقط به خاطر تو، کمکم کن، تب سرد، غریبانه، مردان کوچک، خوش غیرت، زمانی برای عاشقی حضور یافت. در سال های اخیر در سریال برابر با اصل، بچه مهندس، بهترین نقش زندگی و سریال شش قهرمان و نصفی شبکه ۵ نقش آفرینی کرد.

این بازیگر پر کار سینما و تلویزیون کشورمان در ده ها مجموعه در شبکه نمایش خانگی نیز حضور یافته است. آخرین کار نفیسه روشن در مجموعه شبکه نمایش خانگی، سریال داد زن بود که سال ۹۹ توسط خواجه وند ساخته شد. قبلش نفیسه روشن در مانکن حضور یافته بود.
 
 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: