فریبا نادری

فریبا نادری: وقتی فهمیدم مردم فحشم دادند خستگی ام در رفت!

فریبا نادری: وقتی فهمیدم مردم فحشم دادند خستگی ام در رفت!
کدخبر : 559328

فریبا نادری گفت: در این مدت برای حضور در تلویزیون پیشنهادهای زیادی داشتم و هنوز هم دارم اما در اغلب پیشنهادها، متن خیلی برایم جذابیت نداشته که بخواهم قبول کنم.

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون این روزها بیشتر با شبکه نمایش خانگی همکاری دارد. فریبا نادری درباره حضور نداشتن در پروژه های تلویزیونی می گوید: پیشنهادها برای حضور در تلویزیون زیاد است اما اغلب آنها برایم جذابیتی نداشتند و نتوانستند مرا به چالش بکشانند تا قبول کنم. فریبا نادری درباره اینکه این روزها مشغول چه کاری است؟ گفت: برای شبکه نمایش خانگی مشغول بازی در سریالی هستم اما فعلا به دلیل اینکه هنوز روابط عمومی کار، خبری اعلام نکرده من هم اجازه نام بردن از کارم را ندارم.

این بازیگر ادامه داد: در این مدت برای حضور در تلویزیون پیشنهادهای زیادی داشتم و هنوز هم دارم اما در اغلب پیشنهادها، متن خیلی برایم جذابیت نداشته که بخواهم قبول کنم. اغلب نقش های تکراری به من پیشنهاد می شود که برای من چالش برانگیز نبوده است؛ بنابراین خودم هم دوست ندارم تکرار شوم. کار خوبی که بخواهم در آن بازی کنم فعلا به من پیشنهاد نشده است. آخرین کارم در تلویزیون سریال «از سرنوشت ۳» بود.

بازیگر سریال های «سال های مشروطه»، «چک برگشتی»، «فاکتور هشت» و «ستایش ۲ و ۳» همچنین درباره جوانسازی سازمان صداوسیما و تغییر و تحولاتی که اخیرا در شبکه های تلویزیون رخ داده است، اظهار کرد: من خیلی در جریان جزئیات تغییر و تحولات سازمان صداوسیمانبودم اما درباره تلویزیون باید گفت، به دلیل نظارت مستقیمی که بر آن می شود، چه جوان و چه پیر ریسک خطا کم است؛ چون کاملا تعریف دارد و مشخص است که نظارت درستی روی آن می شود، به همین خاطر آمدن جوان ها اتفاق بدی نیست، به شرط اینکه دانش این کار را هم داشته باشند. مدیر بودن اسمش قشنگ است ولی انجام درست کار و ماندگاری اش به خوشنامی خیلی مهم است.

مردم می توانند دوباره تلویزیون را دوست داشته باشند اگر ...

او سپس در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی برای بهبود وضعیت تلویزیون به مدیران این رسانه دارد؟ تاکید کرد: بهتر از من خود افرادی که در رأس کار قرار دارند، می دانند که مخاطب چه می خواهد و کاملاً آگاه اند. آنچه مخاطب می خواهد اگر انجام شود قطعاً دوباره اتفاق حداقل یک دهه گذشته می افتد و مردم دوباره تلویزیون را دوست خواهند داشت.

نادری که در سریال «ستایش» نقش پری سیما را ایفا کرده بود، با اشاره به بازپخش «ستایش ۲» از شبکه آی فیلم در پاسخ به اینکه آیا سریال را تماشا می کند و نظرش درباره موفقیتش در ایفای نقش منفی که در این سریال داشت چیست؟ گفت: مشغله ام زیاد است و بازپخش سریال را نمی بینم اما آنقدر دیده ام که دیگر «ستایش» را حفظ هستم. آن طور که شنیده ام مردم موقع دیدن «ستایش» مرا فحش می دادند. تمام تلاشم این بود که واقعا این اتفاق بیفتد و خوشحال شدم که این اتفاق افتاد، چون همین که این را می شنوم یعنی کارم را درست انجام داده ام و از سوی کارگردان، آقای سعید سلطانی به درستی هدایت شده ام. واقعاً خستگی ام درآمد وقتی دیدم مردم آنقدر نقش مرا باور کرده‌اند که به من فحش می دهند.

ادامه دادن سریال هایی مثل «ستایش» آزار مخاطب است

این بازیگر در پایان درباره ساخت دنباله سریال هایی مثل «ستایش» و ریسک موفقیت آنها تاکید کرد: ادامه دادن چنین سریال‌هایی معنی ندارد چون تکلیف تمام کاراکترها مشخص شده است. ادامه دادن اینگونه سریال ها از نظر من بیشتر اذیت کردن مخاطبان است. پرونده تمام بازیگران «ستایش» در فصل سوم مشخص شد و دیگر جذابیتی برای مخاطب ندارند که بخواهد ادامه داشته باشد، مگر اینکه یک سریالی دیگر با یک قصه و داستان دیگر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: