الهام حمیدی | همسر الهام حمیدی

عکس | تصویری از شوهر اول و دوم الهام حمیدی غوغا به پا کرد | خانم بازیگر در انتخاب همسر خوش سلیقه است

عکس | تصویری از شوهر اول و دوم الهام حمیدی غوغا به پا کرد | خانم بازیگر در انتخاب همسر خوش سلیقه است
کدخبر : 595902

الهام حمیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

به گزارش شما واقتصاد : الهام حمیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. الهام حمیدی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن می باشد الهام حمیدی می گوید حسابداری را دوست نداشتم حتی می توانم بگویم از آن متنفر بودم؛ اما به اجبار حسابداری خواندم. بعد از حسابداری کلاس های آزاد بازیگری رفتم و در مسیر بازیگری کارم را ادامه دادم.

ازدواج اول

الهام حمیدی اولین بار سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی و همسر اولش

خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه ۹۷ بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه ۹۸ مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی است و فعالیتی در عرصه هنری ندارد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی و همسرش علیرضا صادقی

فرزندان

۱۲ خردادماه سال ۹۹ بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش بنام «الوین» داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. این بانوی هنرمند به فاصله یک سال و پنج ماه صاحب فرزند دیگری شد. فرزند دوم ایشان یک دختر به نام ماهلین است که در روز ۲۲ مهر ۱۴۰۰ چشم به جهان گشود!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: