درحاشیه نمایشگاه مجازی مشترک تمبر ایران وارمنستان ؛

تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس رونمایی شد

 تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس رونمایی شد
کدخبر : 541357

تمبر یادبود کلیسای تادئوس مقدس در حاشیه نمایشگاه مجازی تمبر ایران وارمنستان با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست رونمایی شد.

 به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پست در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه مجازی مشترک تمبرهای ایران و ارمنستان با همکاری موزه ارتباطات و موزه ملی ارمنیان (اسقف ارداک مانوکیان) در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ با حضور  معاون وزیر ارتباطات، سفیر ارمنستان در ایران، رئیس کمیته ملی موزه های ایران، رئیس موزه های ارتباطات ایران و موزه ارامنه از تمبر یادبود کلیسای تادئوس رونمایی شد.

‫ در این نمایشگاه که به صورت مجازی برگزار می‌شود، تمبرهای نوروزی ایران و گزیده ای از تمبرهای ارمنستان به نمایش گذاشته شده است.

‫علاقمندان می توانند فیلم کامل مراسم افتتاحیه این نمایشگاه را که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام موزه ارتباطات پخش گردید، در صفحه رسمی شرکت ملی پست در شبکه اجتماعی آپارات به نشانی https://www.aparat.com/nationalpost/ مشاهده کنند.

کلیسای "تادئوس مقدس" یا "قره کلیسا" که در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۰۸، در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید، نام کلیسایی تاریخی در استان آذربایجان غربی ایران و در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان چالدران در کنار روستایی به همین نام واقع شده‌است.

یادآور می شود، "تمبر مشترک جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان" نیز در سال ۱۳۹۶ با نمایی از "مسجد کبود ایروان" و "کلیسای ناجی مقدس اصفهان" رونمایی و منتشر شده بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: