هدایای ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان اعلام شد

هدایای ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان اعلام شد
کدخبر : 541395

به گزارش شما و اقتصاد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ایرانسل هدایایی از جمله بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمه رایگان، در قالب کمپین «تماس به وقت رمضان» و محتواهای مناسبتی ویژه‌ای در اپلیکیشن «لنز» با اشتراک رایگان، درنظر گرفته است.

به گزارش شما و اقتصاد: 

در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری، تمامی مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند از پیشنهادهای ویژۀ «هر چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، چهل دقیقه رایگان»، «بستۀ هدیۀ مکالمۀ سحرگاهی» و «بستۀ هدیۀ دو گیگابایت اینترنت داخلی ویژه شب‌های قدر» بهره‌مند شوند و محتواهای ویژۀ اپلیکیشن «لنز» را با اشتراک رایگان تماشا کنند.

بر این اساس، تمامی مشترکان ایرانسل، از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان، مطابق با ۲۵ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، می‌توانند به ازای هر چهار دقیقه مکالمۀ ایرانسلی، چهل دقیقۀ بعدی آن تماس را رایگان گفت‌وگو کنند. این طرح هدیۀ مکالمه، با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود.

همچنین در تمام سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان، از ساعت ۴ تا ۶ بامداد، تمامی بسته‌های مکالمۀ ساعتی ایرانسل برای مشترکان دائمی و اعتباری رایگان خواهند بود. این بسته‌ها به مکالمۀ درون‌شبکه‌ای اختصاص و با شماره‌گیری کد #۱*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، قابلیت انتخاب و فعال‌سازی دارند.

علاوه بر طرح‌های هدیۀ مکالمه، تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه و همزمان با شب‌های قدر، با شماره‌گیری کد #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را در این بازۀ زمانی دارد.

همچنین همزمان با آغاز رمضان‌المبارک ۱۴۴۲ هجری قمری، تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای کاربران و مخاطبان خود، برنامه‌های ویژه‌ای را با اشتراک رایگان تدارک دیده است. این برنامه‌ها شامل پخش برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی، مداحی و… از شبکۀ «لنز و ماه»، پخش فیلم‌ها و سریال‌های جدید و ویژه‌ای متناسب با حال و هوای ماه رمضان از افطار تا سحر از شبکۀ «لنز فیلم»، همکاری با مجموعۀ «هیئت آنلاین» برای پخش ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این مجموعه، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی در قالب شبکۀ اختصاصی و پخش مجموعۀ ویژۀ مناسبتی، شامل، نواهای مذهبی، مداحی و کتاب‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان برای طرفداران موسیقی از لنز است.

علاوه بر موارد فوق، برنامۀ ورزشی «محوطۀ جریمه»، با موضوع فوتبال و حواشی آن، در ماه مبارک رمضان، به صورت ویژه در شبکۀ «لنز اسپورت» برای علاقه‌مندان به برنامه‌های ورزشی پخش می‌شود.

لنز ایرانسل همچنین برنامه‌های طنز و سرگرمی ویژه‌ای را برای ماه مبارک رمضان و نیز یک شگفتانه برای عید سعید فطر تدارک دیده است که جزئیات آن به زودی به اطلاع مخاطبان برنامه‌های این اپلیکیشن خواهد رسید.

روابط عمومی ایرانسل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: