ایجاد دسترسی آسان و بیشتر به لوازم‌خانگی روزمره

ایجاد دسترسی آسان و بیشتر به لوازم‌خانگی روزمره
کدخبر : 541503

به گزارش شما و اقتصاد: تقریباً همگان موافق‌اند که تکنولوژی و نوآوری زندگی‌ بشر را فوق‌العاده ساده‌تر و پربارتر نموده است. دو دهه پیش بدون وجود اینترنت پرسرعت، اسمارت‌فون‌ها و اپلیکیشن هایی نظیر Zoom، کار و تحصیل از خانه کاملاً متفاوت از تجربه امروزی‌مان بود؛ اما همواره این نیاز وجود داشته که چنین نوآوری‌هایی در تکنولوژی برای همگان قابل‌دسترس باشد.

به گزارش شما و اقتصاد: به‌عنوان بخشی از نوآوری‌های ‌ESG (مسئولیت اجتماعی و زیست‌محیطی) برای تأمین هرچه بیشتر حقوق انسانی، ال‌جی تصمیم به تولید لوازم‌خانگی با قابلیت دسترسی راحت و بیشتر برای افراد با چالش‌های جسمی گرفته است.

HA-accessibility-04

HA-accessibility-03-scaled

HA-accessibility-01-scaled (1)

راهکار خشک‌شویی عمودی WashTower اولین محصولی خواهد بود که به راهنمای صوتی و برچسب‌های خط بریل مجهز خواهد شد.

ال‌جی قصد دارد طی بازه یک‌ساله، تعداد زیادی از این قبیل لوازم‌خانگی را راهی بازار کند و این بهبود در استفاده از محصول را از WashTower و جاروبرقی رباتی CordZero M9 آغاز نموده است.

راهنمای صوتی ماشین لباسشویی WashTower و جاروبرقی CordZero M9 دسترسی به بسیاری از قابلیت‌های پیشرفته این لوازم‌خانگی را از طریق درخواست‌های صوتی، برای افراد دچار اختلالات بینایی بسیار آسان می‌سازد.

هنگام فشردن هر یک از کلیدها، صدای مربوط به آن کلید از لباسشویی پخش می شود و امکان بازخورد واضح‌تر را ممکن می‌سازد تا کاربر کم‌بینا برای انتخاب تنظیمات و عملکرد صحیح، بهتر راهنمایی شود.

با نصب برچسب‌های بریل استفاده از پنل کنترلی ماشین لباسشویی WashTower برای مشتریان کم‌بینا بسیار راحت‌تر خواهد بود.

ارتقا در دسترسی و استفاده آسانتر از دیگر محصولات ال‌جی از قبیل جاروبرقی‌های رباتی، ماشین‌های لباسشویی، جاروبرقی‌ها، یخچال‌ها و دستگاه‌های تهویه مطبوع هم در دست اجرا است.

با تعهد بیشتر در جهت مدیریت بهتر مسئولیت‌های اجتماعی و زیست‌محیطی، ال‌جی مولفه های لازم را برای کمک به داشتن جامعه‌ای بهتر برای تمامی انسان‌ها وزندگی بهتر برای مشتریان، در نظر گرفته است.

البته باید توجه داشت که این تلاش‌ها بدون همراهی شریک دیرینه ال‌جی دراین زمینه در ایالات‌متحده، مرکز ملی رسانه‌های دسترس‌پذیر (NCAM)‌ ممکن نبوده‌است و این مرکز یکی از اعضای شورای LG Accessibility Advisory Council نیز می باشد.

Donna Danielewski از NCAM می‌گوید: «فعالیت‌های شورای دسترس‌پذیری ال‌جی در آمریکا واقعاً قابل‌توجه و ارزشمند است.

تیم‌های بین‌المللی ال‌جی گرد هم آمده‌اند تا میزبان متخصصان و مدیران سازمان‌های حمایت از توان‌یابان آمریکا باشند. آن‌ها بازخورد‌های صریح و منتقدانه‌ای را بر جدیدترین سخت‌افزارها، نرم‌افزار و فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده ال‌جی وارد نمودند و همچنین تازه‌ترین آپدیت‌ها در خصوص فرآیند فعالیت‌های ال‌جی در راستای استفاده راحتتر توان‌یابان از محصولاتش را دریافت نموده.

تیم ما در NCAM همواره از فرصت یادگیری از اعضای شورا (و همچنین نمایندگانی از تمامی سطوح ال‌جی) سپاس گذار بوده و در عین حال با تمام تخصص و تجربه‌مان در این برنامه حضورداشته‌ایم.»

روابط عمومی شرکت ال جی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: