اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی‌ها رایگان است

اینترنت «شاد» امسال هم برای ایرانسلی‌ها رایگان است
کدخبر : 545811

به گزارش شما و اقتصاد: همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، ایرانسل تعرفۀ اینترنت همراه و ثابت را برای استفاده از سامانۀ آموزش آنلاین شاد، رایگان کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در راستای تحقق عدالت آموزشی و کمک به تسهیل فرآیندهای آموزش آنلاین، مطابق با سیاست‌های ابلاغی دولت سیزدهم به‌دنبال تعاملات صورت گرفتۀ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با وزارت آموزش و پرورش، اینترنت مصرفی سامانۀ شاد، چه از طریق اینترنت پرسرعت همراه و چه از طریق اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) را برای تمامی مشترکان خود رایگان کرد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند از بامداد ۱ مهرماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی، بدون نیاز به تهیۀ بستۀ دیتا، به سامانۀ شاد دسترسی داشته باشند. اینترنت مصرفی این سامانه، در هنگام استفاده، برای تمامی کاربران رایگان است و در طول استفاده از سامانۀ شاد، اینترنت رایگان به صورت خودکار و بدون نیاز به شماره‌گیری کد دستوری، برای کاربران اعمال می‌شود.

کاربران لازم است هنگام استفاده از سامانۀ شاد، اطمینان حاصل کنند که نرم‌افزارهای تغییر دهندۀ IP، روی دستگاهشان غیر فعال است، تا از نظر فنی، امکان تشخیص IPهای سامانۀ شاد و به طور خودکار رایگان شدن اینترنت مصرفی، وجود داشته باشد.

ایرانسل پیش از این و در سال تحصیلی گذشته نیز، با فراهم کردن امکانات دسترسی آسان به تحصیل آنلاین در شرایط کرونا، تعرفۀ استفاده از اینترنت سامانۀ شاد را برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان کرده بود.

اولین اپراتور ارائه دهندۀ نسل پنج تلفن همراه در ایران، همزمان با فصل جدید آموزش، طرح رایگان «دانا پلاس» را نیز برای مشترکان خود فعال کرده است. «داناپلاس»، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل، این امکان را برای مشترکان جدید خود فراهم کرده تا طرح «+C» این پلتفرم را به صورت رایگان تهیه و فعال کنند.

این طرح، به مناسبت شروع سال تحصیلیِ جدید مدارس و دانشگاه‌ها، با هدف کمک به توسعۀ آموزش آنلاین در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰، برای مشترکان جدید دانا پلاس قابل فعال‌سازی و به مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی، قابل استفاده است.

سیم‌کارت آموزشی کوشا

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که نیاز به تهیه سیم‌کارت دارند، این امکان را فراهم کرده است تا از «سیم‌کارت کوشا» ایرانسل، استفاده کنند.

«سیم‌کارت کوشا»، سیم‌کارتی است برای والدینی که قصد دارند سیم‌کارت ویژه‌ای به امر تحصیل و آموزش آنلاین فرزند خود اختصاص دهند.

با تهیۀ این سیم‌کارت اعتباری (که باید به نام یکی از والدین ثبت‌نام شود)، دسترسی به اینترنت به طور پیش‌فرض، صرفاً برای وب‌سایت‌های مورد تأیید داخلی امکان‌پذیر است. در صورت تمایل کاربر، می‌توان محدودیت دسترسی به وب‌سایت‌ها را روی این سیمکارت‌ها نیز با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری ۴#*۳*۵۵۵* برطرف کرد. همچنین امکان برقراری مجدد این محدودیت دسترسی، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۳*۳*۵۵۵* وجود دارد.

ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت کوشا، صرفاً از طریق مراجعه به صفحۀ «سیم‌کارت کوشا» در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir امکان‌پذیر است.

این سیم‌کارت، با ۴۰۰۰ تومان اعتبار اولیه، ۱.۵ گیگابایت اینترنت رایگان (با اعتبار ۲۰ روز)، ۱۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی (با اعتبار ۲۰ روز) و ۴ گیگابایت اینترنت رایگان ۷ روزه (در هر ماه، تا ۶ ماه) ارائه می‌شود.

روابط عمومی ایرانسل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: