مهندس سلطانی :

از ابتدای مهرماه اینترنت شرکت مخابرات برای استفاده از سامانه شاد رایگان است

 از ابتدای مهرماه اینترنت شرکت مخابرات برای استفاده از سامانه شاد رایگان است
کدخبر : 545815

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید،استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات رایگان است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی، مهندس سلطانی در مصاحبه تلفنی با  صدا و سیما افزود: شرکت مخابرات با نگاه ویژه به مسئولیت اجتماعی به ارتقای ظرفیت‌های زیرساختی لازم برای توسعه آموزش برخط سامانه شاد وزارت آموزش و پرورش پرداخت تا در شرایط کرونایی که مدارس همچنان تعطیل است به نظام آموزشی کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه سهم بازار ADSL شرکت مخابرات ایران بالای ۵۰ درصد در کشور است درباره توان این زیر ساخت آموزشی اظهار داشت: استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات ایران رایگان شد تا بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی با کیفیتی مطلوب پاسخگوی نیاز‌های دانش آموزان و معلمان عزیز باشد.

مهندس سلطانی با اشاره به اینکه استفاده از سامانه شاد از ابتدای مهر ماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مورد استفاده بیشتر دانش آموزان و معلمان قرار می‌گیرد گفت: از آنجایی که دامنه گسترده‌ای از مخاطبان و کاربران در نقاط مختلف کشور از این طریق می‌توانند از آموزش بهره‌مند شوند به نوعی عدالت آموزشی را نیز توسعه داده است.

 

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه پورت بهره برداری شده اینترنت پرسرعت این شرکت حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار شماره است، افزود: اینترنت رایگان شرکت مخابرات برای سامانه شاد با هدف تسهیل در دسترسی دانش آموزان در سراسر کشورارایه می‌شود تا نیاز وزارت آموزش و پرورش برای فعالسازی سامانه شادو دستیابی به این هدف تسهیل شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات ایران تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز اپراتور‌های مختلف را برای ارائه خدمات ارتباطی به مشتریان و شبکه شاد را تامین می‌کند افزود: اجرای برنامه‌های مختلف نظام آموزشی به زیرساخت‌های ارتباطی وابسته است، هرچند این سیاست نیازمند راهبرد بلندمدت است، اما این شرکت توانست با آمادگی شبکه دسترسی و اپراتوری و ارائه شاخص‌های مورد نیاز برای ارتباط مجازی بستر فعالسازی سامانه شاد را قابل دسترس کند.

سامانه شاد، به عنوان بستر آموزش مجازی دانش آموزان است که قابلیت ارائه خدمات آموزشی به ۱۶ میلیون دانش آموز را داردو شرکت مخابرات بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور در همه حوزه‌ها محسوب می‌شود.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: