رئیس شورای عالی تجارت روسیه :

امکان گسترش همکاری های فناوری محور بین ایران و روسیه وجود دارد

 امکان گسترش همکاری های فناوری محور بین ایران و روسیه وجود دارد
کدخبر : 549678

​دکتر رجب صفراوف ، رئیس شورای عالی تجارت روسیه و رئیس مرکز مطالعات ایران در روسیه با حضور در نمایشگاه تلکام تهران ۲۰۲۱ ضمن حضور در رسانه تی وی ما و گفت وگو با مدیران شرکت مخابرات ایران، گفت : لازمه گسترش همکاری ها، شناسایی توانمندی هاو فرصت های هم افزایی بین دو کشور برای گسترش ارتباطات فناوری محور است.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، دکتر رجب صفراوف با توجه به نزدیکی سیاست های کشور ایران با روسیه و تحریم های ظالمانه آمریکا و اروپا، علیه روسیه و ایران ، یکی از اقدامات مهم در دو کشور، استفاده از همکاری های ممکن است.

وی افزود: ارایه و معرفی گزارشی از امکانات و توانمندی های شرکت های ایرانی در کشور روسیه و نمایشگاه های بین المللی راهی برای ارتباطات بیشتر است .

صفر اوف افزود: در همین راستا، بسیاری از شرکت های روسی نیز می توانند با استفاده از نیروی انسانی متخصص ایرانی در حوزه فناوری اطلاعات، پروژه های خود را به انجام رسانند .

رییس شورای عالی تجارت روسیه ، خاطر نشان کرد: مزیت رقابتی ایران در حوزه فناوری اطلاعات بسیار زیاد است وشرکت های روسی حتما در نمایشگاه تلکام سال آینده حضور خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: